הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חן סטפמן - מנהלה החדש של אפימילק ישראל


סטפמן הוא בעל ניסיון רב שנים בניהול פרויקטים ומערך השרות של אפימילק בישראל ובעל הכרות רבה עם הרפת הישראלית וצרכיה. בשנים האחרונות הוא הקים וניהל את חברת ירוק לאנרגיה סולארית

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  7-5-2012


חן סטפמן, מונה למנהל השוק הישראלי בחברת אפימילק (צ.ח.מ אפיקים), מפתחת ויצרנית מערכות ממוחשבות לניהול החליבה והעדר הגדולה בעולם. סטפמן הוא בעל ניסיון רב שנים בניהול פרויקטים ומערך השרות של אפימילק בישראל ובעל הכרות רבה עם הרפת הישראלית וצרכיה. בשנים האחרונות הוא הקים וניהל את חברת ירוק לאנרגיה סולארית.

המינוי הוא במסגרת הארגון מחדש שעורכת אפימילק בשורותיה לחיזוק השוק הישראלי. הרפת הישראלית זוכה למוניטין חובק עולם הודות להישגי הרפתנים במדדים רבים וחיזוק הפעילות בשוק הישראלי היא מנוף חשוב להגדלת המכירות בכל העולם.

כחלק מחיזוק שוק ישראל משדרגת אפימילק את מערך ניידות השרות שיגיע לכל רפת בישראל, ויסייע למנהלי הרפתות בהטמעת הטכנולוגיות החדשות והתמודדות עם אתגרים ושיפורים טכנולוגים. כמו כן יחוזק מערך ההדרכה והפעילות של הסניף הדרומי של אפימילק בניהולו של דובי שמיר מבאר טוביה.

אפימילק היא החברה המובילה בעולם בתחום הטכנולוגיות לענף הרפת והצאן. החברה הייתה הראשונה שפיתחה והכניסה לשימוש את מד החלב האלקטרוני. בין מוצרי הדגל של החברה: אפילאב - לניתוח מרכיבי החלב תוך כדי החליבה ואיתור מוקדם של בעיות, פידומטר פלוס - למעקב אחר שינויים בהרגלי התנועה והמנוחה של הפרות ומערכת אפיפארם לניהול הרפת.

אפימילק פעילה היום בכ- 50 מדינות ברחבי העולם כאשר בלא מעט מהן מותקנות רפתות שהוקמו ע"י המפעל על בסיס של פרויקט "בסיבוב מפתח" (Turn Key Project). החברה מחזיקה באישורי תקן בין לאומיים רבים ושונים ביניהם אישור ICAR למדי חלב, תקן איכות ופיתוח ISO-9001, אישור איכות אירופאי CE ועוד. אפימילק משקיעה משאבים רבים על מנת לשמר את עליונותו הטכנולוגית בשוק תחרותי ביותר. צוות פיתוח יצירתי המונע ע"י מוטיבציה גבוהה, משקיע מאמצים רבים במשימה זו תוך כדי התמקדות ביצירת מערכות משולבות חדשניות ולהגיב לדרישות המשתמשים הרבים. הפתרונות הרבים אותם מספק המפעל שואבים את יכולתם מהניסיון הרב שנצבר במשק החלב הישראלי, המוביל בעולם, במשולב עם מחקרים וחוקרים אקדמאים. כל זאת על מנת לשמר את מעמדה של החברה בחזית שוק מערכות החליבה בעולם.

מידע נוסף על פעילות אפמיליק בארץ ובחו''ל ובאתר