הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


''סנדיי ספיישל'' - אבטיח בטעם של פעם


חברת הזרע ג'נטיקס משיקה זן חדש של אבטיח, ירוק כהה מבחוץ, אדום עז מבפנים והטעם - של פעם. גודלו של האבטיח הוא 7-10 ק''ג בממוצע, טעמו מתוק והוא בעל מרקם מצויין. בשבועות הקרובים ישווק הזן החדש ברשתות השיווק ברחבי הארץ

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  30-7-2012


הקיץ כבר כאן ואין ספק כי המרענן הרשמי של הקיץ הוא האבטיח הישראלי. מה לא אמרו על פרי האבטיח... שהוא מסייע בהורדת לחץ דם, מנקה את מערכת העיכול, מכיל סוכר בכמות מועטה אבל בעיקר טעים.

חברת הזרע ג'נטיקס - המפתחת, מייצרת ומשווקת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה, פיתחה זן אבטיח העונה לשם 'סנדיי ספיישל'. האבטיח ירוק כהה מבחוץ, אדום עז מבפנים, והטעם - של פעם.

בשבועיים הקרובים יחל קטיף זן הסנדיי ספיישל של הזרע ג'נטיקס הגדל באזור מושב עולש שבעמק חפר. גודלו של האבטיח הוא 7-10 ק''ג בממוצע, טעמו מתוק והוא בעל מרקם מצויין.

"הציבור בישראל מתגעגע לטעם האבטיח של פעם ומצפה לאבטיח מתוק ואדום בכל קניה'' אומר מנהל שוק ישראל בהזרע ג'נטיקס איציק עזרא. ''הסנדיי ספיישל פותח למטרה זו ואנו צופים שיהיה אחד מזני האבטיחים הפופולריים ביותר בקיץ הקרוב. בשבועות הקרובים ישווק הזן החדש ברשתות השיווק ברחבי הארץ.''

הזרע ג'נטיקס נמנית עם החברות המובילות בעולם בטיפוח, יצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, וייחודה במחקר ובפיתוח ביוטכנולוגי מתקדם ובשיווק ברחבי העולם. החברה הפועלת כבר כ- 70 שנה נמצאת בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים חדשים במטרה לתת מענה לדרישות השוק.