הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


קנט מציגה: תערוכת צילומים מיוחדת בנושא חקלאות ישראלית


התערוכה מוצגת במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי השני המתקיים בחול המועד סוכות בנמל יפו. דוד גינזבורג מנכ''ל קנט: ''ההשתתפות בתערוכת הצילומים הינה נידבך נוסף בפועלה של החברה לחשוף את הקהל הרחב לחשיבותה ויופייה של החקלאות הישראלית הניצבת בחוד החנית העולמית ואת תרומתה לפיתוחה ושגשוגה של מדינת ישראל''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  4-10-2012



שדה אבטיחים, התמונה באדיבות חברת קנט

חברת קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, תציג תערוכת צילומים מיוחדת בנושא חקלאות ישראלית במסגרת פסטיבל הצילום הבינלאומי השני, שיערך בחול המועד סוכות בנמל יפו. בתערוכה יוצגו כ-15 צילומים מארכיון החברה הכולל תמונות נדירות של ראשית החקלאות הישראלית, וכן תמונות המציגות את החקלאות העכשווית מתחרות "הגלריה החקלאית - חקלאות בנוף הישראלי" אותה עורכת קנט מזה 8 שנים.

פסטיבל הצילום הבינלאומי בו צפויים ליטול חלק כ-150 צלמים מקצועיים מהארץ ומחו"ל, נחשב לאירוע הצילום המרכזי והגדול הנערך בישראל וצפויים לבקר בו מעל 40,000 מבקרים. הפסטיבל שהתקיים לראשונה בשנת 2009 נועד לקדם את אמנות הצילום בישראל, בשיתוף פעולה עם הקהילה, כמו בערים הגדולות בעולם. בכוונת המארגנים להפוך אותו לאירוע רב שנתי ומרכזי בתחום הצילום על מנת שישמש במה לחשיפת צלמים - אמנים בפני הקהל הישראלי והבינלאומי.

השנה יתמקד הפסטיבל בנושא הקיימות ויוצגו בו מגוון תערוכות בחללי תצוגה בשטח של כ-5000 מ"ר ובכללן: תערוכת "צלם אוצר", הכוללת עבודות של 15 צלמים מובילים בעולם הצילום, תערוכה קבוצתית "Everybudy's Gone Surfin", הבוחנת את גבולות הצילום בתחום הקיימות, תערוכה של הצלמת האמריקאית ברברה פרובסט, תערוכת צילום קוריאנית, תערוכת צלמים צעירים של גוגל ומספר תערוכות נוספות המציגות את נושא קיימות על רבדיו השונים.

לדברי דוד גינזבורג, מנכ"ל קנט, ההשתתפות בתערוכת הצילומים הינה נידבך נוסף בפועלה של החברה לחשוף את הקהל הרחב לחשיבותה ויופייה של החקלאות הישראלית הניצבת בחוד החנית העולמית ואת תרומתה לפיתוחה ושגשוגה של מדינת ישראל.

פסטיבל הצילום הבינלאומי השני מתקיים בחול המועד סוכות, 2-8 באוקטובר בנמל יפו. התערוכה תתקיים בשטח הפתוח של הפסטיבל המאפשר כניסת קהל ללא תשלום.