הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


הושקה השדולה החקלאית לכנסת ה-19


בהשתתפות מאות אנשי ההתיישבות החקלאית מכל הארץ, חברי כנסת, שרי החקלאות, הכלכלה, הבינוי והשיכון, ויושבת ראש האופוזיציה יחימוביץ הושקה היום השדולה החקלאית לכנסת. יו''ר השדולה חה''כ זבולון כלפה: יש לי קשרים מצוינים עם שר החקלאות ואני בטוח שיחד נצליח לקדם מגוון סוגיות. שר החקלאות יאיר שמיר: אם נצליח להביא את הדורות הבאים לחקלאות, ניצחנו

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  01-07-2013



מימין: ח"כ כלפה, חה''כ ווקנין, שר החקלאות שמיר, ח"כ בר-לב. צילום: יח''צ

השדולה החקלאית לכנסת ה-19 הושקה היום בכנסת בהשתתפות מאות אנשי ההתיישבות החקלאית מרחבי הארץ, חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, שר החקלאות יאיר שמיר, שר הכלכלה נפתלי בנט, שר הבינוי והשיכון אורי אריאל ויושבת ראש האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ.

שר הכלכלה בנט אמר לנוכחים: "בלי החקלאות, אין לנו גבולות, איפה שאתם לא תהיו מדינת ישראל לא תהיה. המשקל הסגולי שלכם במשרד הוא גדול. חלק מהסמכויות לעזור לכם נמצאות במשרדי, אני אהיה שותף לדרך. ההנחיה שנתתי לצמרת המשרד היא לתת ערך סגולי יוצא דופן לחקלאות ולחקלאים. אני מודה לכם שאתם קמים כל בוקר ועושים ציונות".

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

שר החקלאות יאיר שמיר: "חונכתי על ערכי תנועת ההתיישבות. בסיוריי בשטח אני פוגש בעיקר חקלאים מבוגרים - זה המוקש. אם נצליח להביא את הדורות הבאים לחקלאות, ניצחנו. אנחנו הולכים להתמודד עם הבעיה הזו וההיענות לבקשות שלנו ממשרדים אחרים נענות ברובם. כך כבר פתרנו את סוגיית המים באופן חלקי".

ח"כ זבולון כלפה יו"ר השדולה החקלאית אמר: "אני משקיע רבות מזמני בתחום החקלאות, מנסה להיפגש עם העוסקים בתחום וללמוד את כל הנושאים. מדובר בתחום שמחובר באופן ישיר לערכים של מדינת ישראל. יש לי קשר מצויין עם שר החקלאות יאיר שמיר ואני בטוח שיחד נצליח לקדם מגוון סוגיות"