הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


עמיר שיווק נכנסת לשוק הביצים


החברה שנחשבת למובילה בישראל בשיווק ואספקת תשומות חקלאיות קיבלה רישיון ממועצת הלול ומשרד החקלאות ותחל לשווק ביצים לחנויות ולרשתות השיווק, זאת לאחר שרישיונו של אחד המשווקים המרכזיים בשוק הביצים נשלל לאחרונה. יו''ר עמיר שיווק דובי אמיתי: ''החברה תשווק ביצי מאכל ממקורות מורשים ואמינים לאחר בדיקות קפדניות של הספקים והחקלאים'

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  17-07-2013


חברת עמיר שיווק והשקעות, מהחברות הגדולות בענף החקלאות העוסקת בשיווק ואספקת מוצרי חקלאות וייצור תערובות מזון לחיות משק, תחל לשווק ביצים לציבור הרחב לאחר שקיבלה רישיון שיווק מטעם מועצת הלול ומשרד החקלאות.

החברה שנחשבת לאחד מעמודי התווך של החקלאות הישראלית, מתכוונת למנף את פעילותה, יכולותיה והניסיון של למעלה מ-70 שנה בעבודה מול חקלאים ומפיצים גם בתחום הביצים, שוק הנאמד בכמיליארד שקלים בשנה. עמיר שיווק תפעיל מרכז למיון ביצים שהוחזק עד לאחרונה על ידי אחד המשווקים המרכזיים בשוק, שרישיונו נשלל ממנו. בכך תוכל לפתח את פעילות שיווק הביצים בזמן קצר ותהווה צינור שיווקי יעיל ויציב עבור יצרני ביצים, מחלקים ובעלי לולים ברחבי ישראל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לדברי נשיא התאחדות האיכרים ויו"ר עמיר שיווק דובי אמיתי ''החברה שמה דגש מיוחד על בריאות הציבור ועושה למען הצרכן הכול תוך כדי הצבת סטנדרטים גבוהים ביותר של איכות לכל אורך שרשרת הטיפול בביצים, אשר מבטיחים תהליכים יעילים ומבוקרים. מעשה זה הינו דגל שמתמוסס לנגד ענייה של החברה בבואה לשווק לציבור את המוצר הטוב ביותר".

מיקי מנדלסון, מנכ"ל עמיר שיווק מסר כי "כמי שהולכים יד ביד עם החקלאים כבר למעלה מ-70 שנה, אנו נדע כיצד לספק מענה מלא, איכותי ויציב לבעלי הלולים. בכוונתנו להציע עסקאות חבילה משתלמות לבעלי הלולים ברכישת תערובות המזון מיוחדות שאנו מייצרים ובשיווק הביצים של אותם מגדלים. אנו נשיק בקרוב פעילות ממוקדת מול ציבור החקלאים והמחלקים שיאחדו איתנו כוחות כדי למצות את הפוטנציאל העסקי שבכניסתנו לשוק חשוב זה".

חברת "עמיר שיווק והשקעות" נוסדה בשנת 1942 והיא חברת בת של "עמיר הספקה" שבבעלות התאחדות האיכרים המונהגת ע"י נשיא ההתאחדות דובי אמיתי, חקלאי מוביל מהמושבה מטולה. החברה היא המובילה בישראל בתחומי שיווק ואספקת תשומות חקלאיות לחקלאים פרטיים ברחבי הארץ והיא עוסקת גם בייצור תערובות מזון וכן מנהלת נכסים מניבי רווחים. עמיר שיווק מספקת ומפיצה את מוצריה באמצעות 26 סניפים ו-5 מרכזי הקמה הפרוסים על פני כל האזורים החקלאיים העיקריים בארץ, מקריית שמונה שבצפון ועד עין יהב שבדרום. החברה משווקת מגוון רחב של תשומות חקלאיות, הכוללות למעלה מ-22,000 פריטים, ביניהם חומרי הדברה, דשנים, אריזות, ציוד טכני, כיסויי חממות, מזמרות וכלי עבודה אחרים וציוד השקיה. ההיצע משווק באמצעות סניפי הרשת ברחבי הארץ, המשרתים כ-7,500 לקוחות. כ-64% מהלקוחות עמיר הם הם חקלאים פרטיים, ו-24% הם קיבוצים, אגודות חקלאיות במושבים וארגונים אחרים. כ-7% הם סוחרים ו-5% גופים פרטיים.

מזה שנים רבות שעמיר מייצרת תערובות מזון לבעלי חיים, לרבות מזון לבקר, עיזים, כבשים, עופות ואווזים. בשנת 1999, רכשה החברה את מכון עמיר דגן, שותפות של 50% עם דיזינגוף סחר. בנוסף עמיר מחזיקה בבעלותה שטח אדמה של 10,000 מ"ר בלב גוש דן, באחד מהאזורים המסחריים המבוקשים ביותר, מול קניון איילון ברמת גן ובסמוך לתחנת הרכבת של בני ברק. כ-7,700 מ"ר מהשטח הזה מושכר בחוזים לטווח ארוך לשוכרים גדולים, כמו חברת החשמל לישראל. החברה הגישה בקשה לאישור תוכניות בניה של מגדלי עמיר, שיאכלסו שטחים להשכרה המיועדים לחברות הייטק וחללים מסחריים.