הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שדה פתוח: תצוגת זנים של הזרע ג'נטיקס בחוות יבור


בתחילת החודש נערך יום פתוח של חברת הזרע ג'נטיקס בחוות יבור למאות חקלאים מכל הארץ, קבוצת מגדלים מהרשות הפלסטינית וגם אורחים מעבר לים - משלחות של מפיצים מתעשיית התוצרת הטרייה ומחברות זרעים. מטפחי החברה הציגו את הזנים לגידול תוצרת חקלאית בשדות פתוחים בפני המשתתפים, אשר בחנו את התאמתם לשווקים בהם מתמקדת פעילותם

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  17-07-2013


יום פתוח בחוות יבור, צילום: הדס עמית - הזרע ג'נט
יום פתוח בחוות יבור, צילום: הדס עמית - הזרע ג'נטניקס

מאות חקלאים מכל רחבי הארץ, וקבוצה של מגדלים מהרשות הפלסטינית, השתתפו בתחילת החודש ביום הפתוח של חברת הזרע ג'נטיקס בחוות יבור, אירוע שמתקיים כבר 10 שנים ברציפות והפך למסורת שנתית.

מטפחי הזרע הציגו בפני המגדלים את הזנים שהחברה פיתחה במיוחד לגידול בשדות פתוחים, וערכו סיורים בשדות כדי לאפשר למשתתפים לראות את הזנים מקרוב ולהכיר את תנאי גידולם. הזנים שהוצגו ביום הפתוח כללו זני עגבנייה, פלפל, מלון, אבטיח, כרוביים, חסות, חצילים ועוד.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

היום הפתוח משך אליו גם אורחים מעבר לים - משלחות של מפיצים מחו"ל מתעשיית התוצרת הטרייה ומחברות זרעים, בין היתר ממדינות הבלקן, מדינות דרום אמריקה, רוסיה, יוון ועוד, אשר בחנו את התאמת הזנים לשווקים בהם הם פועלים.

לדברי איציק עזרא מנהל שוק ישראל בזרע ג'נטיקס: "לקשר בין המטפחים של הזרע ג'נטיקס לבין החקלאים יש חשיבות עליונה, ואנו עושים את מיטב המאמצים על מנת לעמוד בדרישות השוק ולספק להם את הזנים האיכותיים ביותר, הן מבחינת הטעם והן מבחינת העמידות". עזרא הוסיף ואמר: "הזרע ג'נטיקס שוקדת כל העת על פיתוחי זנים חדשים שיעמדו בסטנדרטיים הגבוהים ביותר עבור קהל הלקוחות שלנו".

הזרע ג'נטיקס נמנית עם החברות המובילות בעולם בטיפוח, יצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה, וייחודה במחקר ובפיתוח ביוטכנולוגי מתקדם, בשיווק ברחבי העולם ובתמיכה אגרוטכנית. החברה הפועלת כבר למעלה מ- 70 שנה נמצאת בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים חדשים הנותנים מענה לדרישות השוק.

יום פתוח בחוות יבור, צילום: הדס עמית - הזרע ג'נט
יום פתוח בחוות יבור, צילום: הדס עמית - הזרע ג'נטניקס