הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


גם בחגים, שווה להיות מושבניק !


תנועת המושבים מזמינה את הציבור הרחב לבלות את חופשת החגים במגוון מקומות בילוי ואתרי נופש במרחב הכפרי. תושבי המרחב הכפרי עצמם, יהנו מ-15% הנחה באתרים, או מהטבה יחודית אחרת. מזכ''ל תנועת המושבים מאיר צור: ''אנו רואים בתיירות הכפרית ובמרחב הכפרי מרחב בו מתקיימות תרבות חקלאית, מסורת ומורשת שיש להעבירן גם לדורות הבאים

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  19-08-2013




בואו לבלות במרחב הכפרי ברחבי הארץ - צימרים מדהימים, אטרקציות מרתקות, מרכזי מבקרים ופעילויות לכל המשפחה. ואם אתם מושבניקים... זה גם משתלם.

תנועת המושבים, עולה בקמפיין מיוחד לקראת החגים, תחת הסלוגן "שווה להיות מושבניק". במסגרת הקמפיין, הצפוי לחשיפה של כחצי מיליון ישראלים, מזמינה התנועה את הציבור הרחב לבלות את חופשת החגים במגוון מקומות הבילוי והאטרקציות שבמרחב הכפרי.

תושבי המרחב הכפרי עצמם, יהנו מ-15% הנחה על מגוון האטרקציות ואתרי הנופש המפורסמים באתר התנועה, או מהטבה ייחודית אחרת.

הקמפיין מהווה נדבך נוסף בפעילות של תנועת המושבים שמטרתה לעודד את הפעילות הכלכלית והחברתית ביישובי המרחב הכפרי ולהמשיך ולחזק את התדמית של המגזר בקרב הציבור הישראלי.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

"המטרה שלנו לייצר פרגון הדדי לכל העוסקים בענפי התיירות הכפרית במרחב הכפרי וכמובן למושבניקים עצמם'' אומר מזכיר תנועת המושבים מאיר צור. ''פעילות כזאת תייצר הדים ותביא הכרה לכל העוסקים בענף ובאותה נשימה, יזכו חברי המרחב הכפרי להטבות ייחודיות, פשוט מפני שהם מושבניקים. אנו רואים בתיירות הכפרית ובמרחב הכפרי מרחב בו מתקיימות תרבות חקלאית, מסורת , מורשת שיש להעבירה גם לדורות הבאים".

לרשימת אתרי הבילוי והנופש לחצו כאן

תנועת המושבים היא תנועת ההתיישבות הגדולה ביותר במדינת ישראל ומאגדת בתוכה 254 מושבים הפזורים לאורכה ולרוחבה של הארץ. התנועה היא נושאת הדגל במאבק הציבורי לשימור ופיתוח המרחב הכפרי אשר יאפשר לדורות הבאים לעסוק בחקלאות לרבות יצירת אתגרים מקצועיים אשר יבטיחו את המשך קיומה ועתידה של החקלאות בישראל .