הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אגודת יופי של ירקות מהערבה הגדילה את מכירותיה ב-50%


האגודה שהפכה לגוף מגדלי הירקות הגדול בישראל ולמשווקת הירקות הגדולה בארץ, הגדילה את היקף המכירות שלה מ-120 מליון שקלים ל-180 שקלים בעונה הנוכחית. הגידול הושג תודות להצטרפותם של קיבוצים ומשקים חקלאיים נוספים לאגודה. במושב עין יהב יציינו את סיום העונה המוצלחת באירוע חגיגי בהשתתפות אנשי רשתות השיווק, סיטונאים, מועצת הצמחים וחקלאים מכל הארץ

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  20-08-2013




אגודת "יופי של ירקות" מעין יהב שהפכה לגוף מגדלי הירקות הגדול בישראל ולמשווקת הירקות הגדולה בארץ, מסכמת שנה מוצלחת במיוחד שבמהלכה הגיעו מכירות החברה לשיא של 180 מיליון שקל, גידול של 50% לעומת השנה הקודמת בה הסתכמו המכירות ב-120 מיליון שקל.

מנכ"ל "יופי של ירקות" דניאל לב, אומר שהגידול החד הושג תודות להצטרפותם של קיבוצים וחקלאים נוספים לשיווק באמצעות האגודה, שהגדילו את סל הירקות והפירות ורציפות האספקה לשוק. תהליך הצמיחה צפוי להמשך גם בשנה הבאה וצפי ההכנסות נאמד בכ-210 מיליון שקל. עונת השיווק בעין יהב מתחילה בחודש ספטמבר ומסתיימת בסוף אוגוסט.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

"יופי של ירקות" עין-יהב הינה אגודה חקלאית שיתופית שחברים בה 90% מהמשקים החקלאיים במושב עין-יהב, שהוא המושב החקלאי הגדול ביותר בארץ, עם 120 משקים חקלאיים פעילים. רוב המושב עוסק בגידול מגוון ירקות חורף כגון: מלון, פלפל אדום, צהוב, כתום ובהיר, עגבניות חממה, צ'רי חממה ושטח פתוח, ענבים בחממות, אבטיח, חציל, מנגו ועוד גידולים חדשים בחלקות ניסיוניות.

"יופי של ירקות" מרכזת את כל תחום השיווק מהשדה ועד הלקוח הסופי, החל מבקרת איכות הקטיף ועד קליטת התוצרת לשיווק, סידור והתאמת הזמנות, טרנזיט לשוק המקומי ולחברות היצוא, סידור הובלות לכל חלקי הארץ, פעולות שיווקיות וכד'. ב'יופי של ירקות' מקפידים לשמור  על סביבת עבודה נקייה ו"ירוקה" מהשדה עד ללקוח, על כך קיבלה האגודה את תקן איזו 14001.  כל המשקים מגדלים בשיטות שמפחיתות את השימוש בחומרי הדברה לרמה מינימאלית מכל תקן עולמי.  100% מהגידולים נעשים בחממות, בתי רשת ומנהרות.  למרות שרוב החקלאים של האגודה מגדלים גם ליצוא, 60% מהתוצרת מיועדת לשוק מקומי ברמה גבוהה ובסטנדרטים המקובלים בעולם.

במושב עין יהב יציינו את סיום השנה המוצלחת באירוע חגיגי שיערך ביום חמישי הקרוב בהשתתפות אנשי רשתות השיווק, סיטונאים, מועצת הצמחים וחקלאים שיגיעו מכל הארץ. באירוע יופיעו קובי מימון במופע סטנד-אפ, אמן החושים נמרוד הראל ולהקת אוברטון עם ביצועים של שירים ידועים ומוכרים.