הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


איציק כהן נבחר לתפקיד מנכ''ל ארגון מגדלי הפירות


כהן, חבר מושב רמות נפתלי בגליל העליון, שימש כיו''ר אגף המשק בתנועת המושבים, בעל ניסיון רב בניהול בחקלאות והיה בעבר מנכ''ל יקבי רמת הגולן. כהן מסר כי במסגרת תפקידו יפעל לאחד את כל מגדלי הפירות לפעילות וייצוג משותף במסגרת הארגון כדי לקדם את הנושאים שעל סדר היום

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  28-08-2013


מועצת ארגון מגדלי הפירות בישראל בחרה היום (ד') באיציק כהן לתפקיד מנכ"ל הארגון, במקומו של אילן אשל שהודיע על פרישתו לאחר כהונה של שבע שנים. בבחירה תמכו 25 מתוך 27 החברים שהשתתפו בהצבעה.

איציק כהן, חבר מושב רמות נפתלי בגליל העליון, שימש יו"ר אגף המשק בתנועת המושבים. הוא בעל ניסיון רב בניהול בחקלאות והיה בעבר מנכ"ל יקבי רמת הגולן, מנהל שיווק אזורי של פירות ומזכיר וגזבר של מושב רמות נפתלי. הוא טיפל בהסדרי החובות של המושב ובפיתוח ענף התירות הכפרית. בנוסף הוא בעליו של יקב הבוטיק רמות נפתלי.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

כהן מסר שבמסגרת תפקידו יפעל לאחד את כל מגדלי הפירות לפעילות וייצוג משותף במסגרת הארגון כדי לקדם את הנושאים שעל סדר היום. כיום חלק מהמגדלים במגזר היהודי והערבי אינם מאוגדים בארגון ואחרים פועלים במסגרות אחרות. לדבריו, הניסיון מוכיח שכשהחקלאים פועלים במשותף הם כוח חזק ואילו כשהם מפורדים קל לפגוע בהם.