הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


הנהלה חדשה בחברת מושבי הנגב


ביום עיון מרוכז, במסגרתו הועברה סקירה מקיפה על פעילות החברה ודיווח על התוצאות העסקיות, סוכם על חלוקת רווחים נוספת, שתחלק השנה החברה למושבים השותפים. כמו כן נבחרה הנהלה חדשה שבראשה יעמוד יצחק איליה בתפקיד היו''ר

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  08-09-2013



האסיפה הכללית של מושבי הנגב, צילום: יח''צ

בשבוע שעבר נערכה בנתיבות אסיפה כללית של חברת מושבי הנגב בהשתתפות יו"ר מועצת מרחבים שי חג'ג', יו"ר מועצת שדות נגב תמיר עידאן, חברי הנהלת מושבי הנגב ובכירי החברה. מנכ"ל החברה יאיר מנע, העביר סקירה מקיפה על הישגי החברה בשנת 2012, על יעדיה בשנת 2013 ועל אופק ההתפתחות שלה בשנים הבאות.

למרות התנודות הגדולות בענפי החקלאות בארץ ובעולם, הצליחה מושבי הנגב, זו השנה השלישית ברציפות, לסיים גם את שנת העבודה 2012 ברווח נאה, והיא תחלק רווחים למושבים השותפים. מנע דיבר על הגמישות הגידולית והתפעולית בה הוא נוקט אשר מביאה לתוצאות עסקיות טובות ופירט את מדיניות בניית התכניות לעתיד, יתרונות וחוזקות החברה שאותם החברה מתכננת לנצל. "הצלחת החברה בעתיד כמו התוצאות המרשימות שמוצגות, תלויות בעובדים ובזכות עובדי החברה המקצועיים והנאמנים עשרות שנים" אמר מנע.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

שני ראשי המועצות, שי חג'ג' ותמיר עידאן, דיברו על מדיניות השקיפות שהם הנהיגו בחברה, שיבחו את עובדי מושבי הנגב והעלו על נס את פועלו של היו"ר היוצא, אליעזר אבטבי, שכיהן במשך 55 שנה כחבר הנהלה וכיו"ר. בסיומו של היום, שהתנהל עפ"י הפרוטוקול וכלל דיווחים של רואה החשבון של החברה, מבקר הפנים ואחרים, הצביעו חברי ההנהלה היוצאת על גובה חלוקת הרווח, שתחלק השנה החברה לכל המושבים השותפים ונבחרה הנהלה חדשה.

יצחק איליה (בית הגדי) נבחר לתפקיד יו"ר ההנהלה וכחברי הנהלה נבחרו: נחמיה שחף (נבטים), יצחק אבוטבול (תדהר), אבי חביב (פעמי תש"ז), ציון מלכה (קלחים), סעדיה עומסי (פדויים),חיים צור (מסלול), עופר טרבלסי (שרשרת), יצחק טורג'מן (יושיביה), שושן כהן (זמרת), שאול ארג'ואן (שדה צבי), ציון דאור (אשבול) וברוך שמואל (בטחה).

עם מינויו לתפקיד היו"ר, אמר אליה שהוא גאה לעמוד בראש חברה ציונית שמחזיקה סגל עובדים מצוין ונאמן "הפוטנציאל להתרחבות ולגידול החברה הוא ענק ואין לי ספק שבשנים הקרובות מושבי הנגב תניב יותר ויותר רווחים לכל המושבים ששותפים בחברה".