הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


יום פתוח ערבה 2014: התערוכה החקלאית הגדולה בישראל


120 חברות כבר הבטיחו את השתתפותן בתערוכה החקלאית הגדולה בישראל שתתקיים בחודש ינואר במושב חצבה שבערבה התיכונה. לתערוכה המניפה את דגל הפיתוח החקלאי המתקדם בישראל צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים מהארץ והעולם

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  09-10-2013



התערוכה החקלאית הגדולה בישראל, צילום: באדיבות מו''פ ערבה תיכונה וצפונית

120 חברות מהארץ ומחו"ל כבר נרשמו והבטיחו את השתתפותן בתערוכה החקלאית הגדולה בישראל שתתקיים בחודש ינואר 2014 ב'תחנת יאיר' בחצבה שבערבה. השנה צפויות להשתתף מעל 200 חברות שיציגו חידושים טכנולוגיים בענפי החקלאות והמים. התערוכה שתשתרע על פני יותר מ-15 דונם של ביתני תצוגה וחממות, אינה מנותקת מהווית החקלאות האותנטית החדשנית ומתקיימת באזור החקלאי עצמו, בלב הערבה התיכונה.

לתערוכה המניפה את דגל הפיתוח החקלאי המתקדם בישראל צפויים להגיע עשרות אלפי מבקרים מהארץ והעולם, שיגיעו לחזות בהצלחות בחקלאות היי טק, חקלאות מדברית משגשגת המשווקת תוצרת חקלאית איכותית ומובחרת גם לשווקי אירופה וארה"ב ולהתרשם מתעשיות ישראליות בתחום החקלאות, מים, גינון, מיכון, אנרגיה סולרית, פיתוחים של זנים חדשים בענפי הירקות הפירות והפרחים, הפרחים, חידוש ופיתוחים בחקלאות ימית, מתקני התפלת מים, כלי רכב חקלאיים ועוד.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בועז הורויץ, המנכ"ל הנכנס של מו"פ (מחקר ופיתוח) ערבה תיכונה וצפונית ותושב עין יהב, יעמוד השנה בראש התערוכה החקלאית. הורויץ, בעל תואר שני בכימיה של מכון קזאלי מאוניברסיטה העברית בירושלים, חבר בהנהלת אגודת השיווק הכלכלית 'יופי של ירקות', ממקימי חברת יצוא 'אדום' ובעל משק חקלאי לגידול פלפלים לייצוא בערבה. ''השנה ההרשמה לתערוכה מוקדמת מהרגיל, ומשנה לשנה ניכר רצונן הגובר של החברות בארץ ובעולם להשתתף בתערוכה'' אומר הורויץ.

בנוסף להיותה מפגש שנתי מרכזי לכלל החקלאים והחברות העוסקות בתחומי החקלאות והתעשייה החקלאית, מהווה התערוכה תעודת כבוד לחקלאות המתקדמת והמשוכללת המייצאת את התוצרת הייחודית והאיכותית מישראל לשווקים בחו"ל, כמו גם שיווק שכלולים והמצאות טכנולוגיות לתעשיות ומשקים חקלאיים בעולם. "השנה אנו עורכים תערוכה גדולה במיוחד ושני כנסים מקצועיים עם מיטב החוקרים והמומחים בתחום המים, החקלאות וההתיישבות שידונו בכל הבעיות הרלוונטיות וכמובן בפתרונות". מוסיף הורויץ

מפיק התערוכה החקלאית- אייל שיראי, שסיים בהצלחה את הפקת פסטיבל הסרטים בחיפה. את יחסי הציבור יעשה משרד תקשורות של יעל שביט, המייצג מזה 6 שנים את התערוכה המצליחה.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.



לפרטים נוספים - www.aravaopenday.co.il