הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אלי קמחין מונה לסמנכ''ל הטכנולוגיות והחדשנות של חברת SCR


קמחין ינהל את הפעילות הטכנולוגית של החברה וינהל את הקניין הרוחני שלה. SCR עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות מתקדמים המשלבים ניטור פרות וניהול מערכות חליבה ועדר. מוצריה מסייעים לפעילותם של עשרות אלפי רפתנים ברחבי העולם, וכיום למעלה מ-12 מיליון פרות מנוטרות באמצעות הטכנולוגיות של החברה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  17-10-2013


חברת SCR, העוסקת בפיתוח יצור ושיווק של מערכות מתקדמות לניטור ומערכות חליבה ממוחשבות לרפתות ודירי צאן, הודיעה השבוע על מינויו של אלי קמחין לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות והחדשנות של החברה. במסגרת תפקידו, ינהל קמחין את הפעילות הטכנולוגית של החברה, יעסוק באיתור טכנולוגיות חדשות, וינהל את הקניין הרוחני בחברה (IP).

קמחין, בעל ניסיון של 22 שנים בתפקידי פיתוח, כיהן ב- 4 השנים האחרונות כמנהל פיתוח תחנות טעינה בחברת בטר פלייס. קודם לכן, כיהן בתפקידי פיתוח בכירים בחברות סיסקו ופי קיוב . קמחין, בן 43, נשוי ואב לשלושה, בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה, ותואר שני במנהל עסקים ובהנדסה ביו רפואית מאוניברסיטת תל אביב

מנכ"ל SCR יריב אבישר, בירך על המינוי וציין כי אלי קמחין מביא עמו ניסיון רב בתפקידי ניהול פרויקטים וקבוצות פיתוח בחברות המפתחות מערכות מורכבות. ''אלי ינהל את הפעילות הטכנולוגית של החברה ויתמקד באיתור טכנולוגיות שיובילו לפריצת דרך עתידית המבוססת על הבנה טכנולוגית מעמיקה המשולבת עם הבנה עסקית, זאת במטרה לשמר ולהעמיק את המובילות הטכנולוגית של SCR לאורך זמן''.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מחברת SCR המעסיקה כ-300 עובדים, נמסר כי בשנה האחרונה גוייסו 8 עובדים חדשים לקבוצת המחקר והפיתוח של החברה המונה כיום כ-60 עובדים. החברה מגייסת עובדי פיתוח נוספים בתחומי התוכנה וניהול תכניות ועובדים נוספים מתחומים אחרים כחלק מתהליך צמיחה והתרחבות עולמי.

SCR הינה מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות מתקדמים שמשלבים ניטור פרות וניהול מערכות חליבה ועדר. החברה הינה היצרנית הגדולה בעולם של מדי חלב אלקטרוניים ותגים חכמים למעקב אחרי פוריות ובריאות הפרה. מוצרי החברה מסייעים לפעילותם של עשרות אלפי רפתנים ברחבי העולם, וכיום למעלה מ-12 מיליון פרות בעולם מנוטרות או נחלבות באמצעות טכנולוגיות של SCR המשפיעות באופן מהותי על הצלחתם העסקית של אלפי רפתנים תוך מתן כלים חכמים ויעילים יותר לניהול רפתות והצלחתן העסקית.  החברה שהוקמה ב- 1976, ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה ומעסיקה 300 עובדים. ל- SCR חברות בנות בארה"ב ובאיטליה וכן נוכחות קבועה בשוק הסיני ובמזרח הרחוק ופעילות עניפה בדרום אמריקה. בשנת 2009 נכנסה קרן טנא, בראשות ד"ר אריאל הלפרין, כשותפה בחברה ומחזיקה כיום כ- 40% ממניות החברה.