הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מכתשים-אגן רכשה את פעילות 'אגרון' המשווקת מוצרי הדברה ירוקים


החברה תשווק את מוצרי אגרון המבוססים על חומרים טבעיים ידידותיים לסביבה, לצד מוצריה הוותיקים במטרה שהחקלאים ישלבו ביניהם וישתמשו בכל אחד מהם בשלב אחר של הגידול. מנהל השוק המקומי של מכתשים אגן: ''הרכישה מגדילה משמעותית את פורטפוליו המוצרים שאנו מציעים לחקלאים והופכת אותו לידידותי ביותר לסביבה מבין כלל החברות בישראל, הפעילות בתחום האגרוכימיה''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  28-10-2013


קבוצת מכתשים אגן, המובילה העולמית בפתרונות גנריים להגנה על הצומח, הודיעה היום (ב') על רכישת הפעילות החקלאית של חברת 'אגרון', משווקת תכשירי הדברה המבוססים על חומרים טבעיים ידידותיים לסביבה.

"הרכישה היא צעד נוסף ביישום אסטרטגיית הקבוצה לספק לחקלאים מענה מקיף - משלב הזריעה ועד שלב הקטיף'' אומר שלומי נחום, מנהל שוק מקומי של מכתשים אגן. ''הרכישה מגדילה משמעותית את פורטפוליו המוצרים שאנו מציעים לחקלאים והופכת אותו לידידותי ביותר לסביבה מבין כלל החברות בישראל, הפעילות בתחום האגרוכימיה".

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

המוצרים של אגרון פותחו באמצעות טכנולוגיה מתקדמת והשימוש בהם מאפשר לרסס את הפירות/ירקות גם יומיים לפני הקטיף, בעוד שבהדברה רגילה ניתן לרסס עד 5 ימים לפני הקטיף ולאחר מכן הגידולים נותרים חשופים לפגעים. השימוש במוצרי אגרון מקנה לחקלאים יתרון שיווקי, שכן הם יכולים להציע מוצרים טריים יותר ובאיכות גבוהה יותר. מחלקה חקלאית "מכתשים", תשווק את מוצרי אגרון לצד מוצריה הוותיקים במטרה שהחקלאים ישלבו ביניהם וישתמשו בכל אחד מהם בשלב אחר של הגידול.

תכשירי ההדברה של אגרון, המיועדים לקטילת מחלות ומזיקים, אינם רעילים לבני אדם ובטוחים למשתמש ולסביבה. מגוון המוצרים של אגרון כולל תכשירים מיקרוביאליים, מיצויים צמחיים, דטרגנטים לקטילת מזיקים, מחלות ועשבים, פרומונים ומלכודות ותכשירי מיקוריזה. תכשירי אגרון מתאימים גם לשימוש בהדברה משולבת (IPM).

מכתשים אגן תעשיות בע"מ היא יצרנית ומפיצה עולמית מובילה של מוצרים גנריים להגנה על הצומח. ב-2012 עמד מחזור המכירות שלה על 2.83 מיליארד דולר ארה"ב והיא מדורגת במקום ה-7 בענף האגרוכימיה הגלובלי. החברה ידועה בזכות היקף הידע והניסיון שלה, יכולות טכנולוגיות והנדסיות גבוהות, מומחיות ברישום מוצרים, שמירה על תקנים מחמירים להגנת הסביבה, בקרת איכות קפדנית, וערוצי שיווק והפצה גלובליים. החברה נמצאת בעמדה טובה למנף את גודלה על ידי מיקור, ייצור, פיתוח ורישום מוצרים להגנת הצומח.