הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מגבים את המושבים


מיזם משותף של מבט מושבים וחברת Genie יאפשר גיבוי של כל החומר שנמצא במחשבי מזכירויות המושבים, וגם אצל החקלאים ובעלי העסקים הקטנים. יוגב שריד: ''כחלק מפועלנו הרחב בתחומים השונים במושבים, מצאנו לנכון לדאוג גם לעסקים הקטנים במושבים ולתת מענה שיאפשר לשמור על החומר הקיים והעתידי בעלויות אטרקטיביות''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  28-10-2013



צילום: דורון לב, הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

מבט מושבים וחברת Genie מבית 'ברית פיקוח', יוצאות במיזם משותף של גיבוי המידע הנמצא על השרתים והמחשבים במזכירויות ובעסקים שבמושבים ברחבי הארץ. לדברי מנכ"ל מבט מושבים יוגב שריד, שיתוף הפעולה נבע מתוך צורך של עסקים, ואגודות המושב למצוא מענה לאלפי מסמכים הנמצאים על גבי מערכות המחשוב. "כחלק מפועלנו הרחב בתחומים השונים במושבים, מצאנו לנכון לדאוג גם לעסקים הקטנים במושבים ולתת מענה שיאפשר למזכירויות המושב, לתיירן לחקלאי ולכל בעל עסק קטן ובינוני לשמור על החומר הקיים והעתידי בעלויות אטרקטיביות"  אומר שריד.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

שירותי הגיבוי בענן של חברת  Genie העוסקת בתחום שירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע, מאפשרים שמירה ואפשרות לשחזור של החומרים הממוחשבים. המידע נשלח אל חוות שרתים מאובטחת מקיפה ומקצועית, העומדת בסטנדרטים של תו התקן האירופאי.

גיא הוכמן, מנכ"ל GENIE: "היום, בעידן המחשוב, כל החומר העסקי נמצא על המחשב ועסקים רבים הבינו שגיבוי המידע והיכולת לשחזר מידע הינו הבסיס לעסק חזק ששום אסון אינו יכול להפילו. אחת ממטרות שיתוף הפעולה היא לאפשר לבעלי עסקים לישון טוב בלילה, בידיעה, שהמידע העסקי שלהם שמור במערכות בעלות אבטחת מידע והגנה מהשורה הראשונה".

מאיר צור, מזכ"ל תנועת המושבים ציין כי השירות הוא נדבך נוסף בפעילות התנועה עבור מושביה, המתפתחים במירב התחומים, לרבות בתחום המחשוב.