הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


SCR זכתה בפרס החדשנות על מערכת לניטור בריאות ופוריות הפרה


החברה הישראלית השיקה את מערכת ה-Heatime HR-LD לניטור בריאות ופוריות הפרה בזמן אמת, המבוססת על תדרי רדיו לטווחים ארוכים. הפיתוח החדש זיכה את חברת SCR בפרס החדשנות בתערוכת World Dairy Expo העולמית שנערכה החודש בארה''ב

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  29-10-2013



צילום: יח''צ

חברת SCR הישראלית העוסקת בפיתוח, יצור ושיווק של מערכות מתקדמות לניטור פוריות ובריאות הפרה וכן מערכות חליבה מתקדמות לרפתות ודירי צאן, זכתה החודש בפרס חדשנות בינלאומי בתחום ניהול רפתות. הפרס הוענק לחברה בתערוכת World Dairy Expo העולמית שנערכה במדיסון, ויסקונסין שבארה''ב, על השקת ה-Heatime HR-LD - מערכת מתקדמת לניטור בריאות ופוריות הפרה בזמן אמת באמצעות טכנולוגיית תדרי רדיו לטווחים ארוכים.

מערכת ה-Heatime HR-LD המהווה פריצת דרך עולמית בתחום ניהול הרפתות, הושקה רשמית בתערוכה והיא נחשבת למערכת הניטור המתקדמת ביותר הזמינה כיום. המערכת מאפשרת ניטור בריאות ופוריות מתקדם, בזמן אמת, המבוסס על ההצלחה של השילוב הייחודי שפותח בחברת SCR של ניטור העלאת גירה ופעילות הפרה, בתוספת תקשורת למרחקים המבוססת על תדרי רדיו (RF) מתוחכמים. באופן זה, היא מספקת מידע שימושי בזמן אמת בכל מקום ברפת, כמה פעמים בכל שעה, ללא קשר למיקומה של הפרה ברפת. באמצעות יכולות שידור גלי הרדיו למרחקים, המערכת מסוגלת לכסות אזורים נרחבים, כאשר אנטנה אחת בלבד מכסה אזור של מאות מטרים. המערכת מציעה גם תקשורת דו כיוונית המאפשרת אחסון נתונים בתגים ושדרוגם ללא צורך הסרתם מהפרה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

"מערכת ה-Heatime HR-LD שהשקנו פורצת דרך בתחום ניהול הרפתות'' אומר יריב אבישר, מנכ"ל SCR''. מדובר במערכת ניטור הפרות המתקדמת ביותר כיום, שמאפשרת ביצוע החלטות בזמן אמת בהתבסס על נתונים מהימנים לשיפור משמעותי של ניטור הבריאות והפוריות של הפרה. המערכת עומדת בתקני הדיוק והביצוע הקפדניים ביותר והיא מושתת על הצלחתם של כשני מיליון תגים של SCR המנטרים פרות ברחבי העולם. המערכת מאפשרת קבלת דו"חות ניטור בריאות ופוריות מעודכנים ללא קשר למשמרות החליבה. בכך, משתפרת יכולתם של הרפתנים לפעול באופן יזום, למקסם את ביצועי ההפריה ומצב הבריאות של פרותיהם".  אבישר הוסיף כי בעתיד, יפותחו פונקציות מתקדמות אשר ישולבו בקלות במערכת הקיימת ויבטיחו את השקעתם של הרפתנים לעוד שנים.

במהלך תערוכת ה- World Dairy Expo העולמית, חברת SCR השיקה בנוסף גם את המראה החדש של המותג שלה. אלפי אנשים ביקרו בביתן SCR שמוקם באולם התערוכה הראשי. החברה ערכה אירוע עבור אמצעי התקשורת החשובים בארה"ב, אשר כלל ביקורים ברפתות והדגמת המערכת החדשה.



"בחברת SCR, פיתוח כלים שיסייעו לרפתנים לעבוד באופן יעיל יותר הוא אבן הפינה של העסק שלנו. ההכרה בערך הייחודי של המערכת החדשה ביותר שלנו, ה-Heatime HR-LD, באותו אירוע שבו היא הושקה, היא כבוד גדול עבורנו ומקור להשראה. אנו בטוחים שעשרות אלפי רפתנים בארץ ובעולם יפיקו תועלת רבה מהיכולות שהמערכת החדשה מספקת." אומר אבישר.

חברת SCR היא מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות מתקדמים שמשלבים ניטור פרות וניהול מערכות חליבה ועדר. החברה הינה היצרנית הגדולה בעולם של מדי חלב אלקטרוניים ותגים חכמים למעקב אחרי פוריות ובריאות הפרה. מוצרי SCR מסייעים לפעילותם של עשרות אלפי רפתנים ברחבי העולם, וכיום למעלה מ-12 מיליון פרות בעולם מנוטרות או נחלבות באמצעות טכנולוגיות של SCR המשפיעות באופן מהותי על הצלחתם העסקית של אלפי רפתנים תוך מתן כלים חכמים ויעילים יותר לניהול רפתות והצלחתן העסקית.

SCR שהוקמה ב- 1976, ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה ומעסיקה 300 עובדים. ל- SCR חברות בנות בארה"ב ובאיטליה וכן נוכחות קבועה בשוק הסיני ובמזרח הרחוק ופעילות עניפה בדרום אמריקה. בשנת 2009 נכנסה קרן טנא, בראשות ד"ר אריאל הלפרין, כשותפה בחברה ומחזיקה כיום כ- 40% ממניות החברה.