הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


וועדה חקלאית משותפת למועצות מרחבים, שדות נגב ובני שמעון


מטרת הועדה היא לאגד בין החקלאים במועצות, לדאוג לצרכיהם ולפעול למען קידום החקלאות באזור. כצעד ראשון, פנו ראשי המועצות השותפות לשגרירות תאילנד בישראל שנענתה לבקשתם ושלחה נציגים מטעמה לאזור להארכת אשרות השהייה של העובדים הזרים. ראש מ''א שדות נגב: ''הצלחתם של החקלאים ועובדיהם היא הצלחתנו ולכן אנו עושים ונמשיך לעשות ככל יכולתנו לטובת החקלאים באזור כולו''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  29-10-2013



חקלאות במועצה אזורית שדות נגב, צילום: דורון לב, הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

במסגרת שיתופי הפעולה בין המועצות האזוריות מרחבים, שדות נגב ובני שמעון, מוקמת בימים אלה וועדה חקלאית משותפת, שמטרתה לאגד בין החקלאים במועצות, לדאוג לצרכיהם ולפעול למען קידום החקלאות באזור.

כצעד ראשון, פנו ראשי המועצות השותפות, שי חג'ג', תמיר עידן וסיגל מורן, לשגריר תאילנד בישראל והזמינו את צוות השגרירות האחראי על הארכת אשרות השהייה לבצע את הארכת תוקף הויזה במועצה האזורית שדות נגב, ולהקל בכך על העובדים ולחסוך מהם את הנסיעה לשגרירות תאילנד, שבהרצליה. השגריר נענה לבקשת ראשי המועצות, וביום א' השבוע הגיע צוות השגרירות יחד עם הקונסול אטאקרן וונגצ'נאמס למועצה האזורית שדות נגב, שם האריכו את הדרכונים לעובדים מתאילנד בשלושת המועצות.

תמיר עידאן, ראש המועצה האזורית שדות נגב: ''על מנת לשפר את השירות הניתן לחקלאים וכן לעובדים הזרים, פעלנו להביא את השגרירות לכאן ולחסוך מתושבינו את הטרחה שכרוכה בנסיעה ובתורים הארוכים. הצלחתם של החקלאים ועובדיהם היא הצלחתנו ולכן אנו עושים ונמשיך לעשות ככל יכולתנו לטובת החקלאים באזור כולו." שי חג'ג', ראש המועצה האזורית מרחבים הוסיף ואמר: "העובדים הם חלק מאיתנו. ממש חלק מהמשפחה של כל חקלאי. הם עובדים במסירות גדולה ובמרץ רב והם חלק מההצלחה של החקלאות הישראלית. הוועדה הצעירה פועלת כבר בשיתוף פעולה מצוין עם שגרירות תאילנד."


פגישה עם נציג שגרירות תאילנד