הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חברת חסלט ממתגת מחדש את מוצריה


המיתוג שהשלימה חברת 'עלי קטיף - חסלט' נעשה מתוך הצורך ביצירת בידול משמעותי של מוצרי החברה ממוצרי המתחרים בשוק. מאחר ומותג חסלט היה הראשון בתחומו, הוא הפך לשם כללי לכל הסלטים שחדרו לשוק אחריו. החברה מבטיחה להמשיך בשילוב המוצלח בין כשרות גבוהה וניקיון התוצרת ברמה מירבית, כדי להוביל את שוק הירק החתוך טרי

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  25-11-2013



התמונה באדיבות 'עלי קטיף - חסלט'

הסוף לבלבול: חברת חסלט, החברה החלוצה בתחום ירקות עליים ממותגים בישראל, השלימה לאחרונה מהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש, בהשקעה של מיליון שקלים. המיתוג כחברת 'עלי קטיף - חסלט', נעשה מתוך הצורך ביצירת בידול משמעותי של מוצרי החברה ממוצרי המתחרים. מאחר ומותג חסלט היה הראשון בתחומו, חסלט הפך לשם כללי לכל הסלטים שחדרו לשוק אחריו.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לדברי אברהם רוטשטיין מ'עלי קטיף - חסלט', המהלך שנעשה לאחר 25 שנות פעילות של החברה, התבצע בכל המחלקות, החל מבתי האריזה ועד לשדרת הניהול, כולל שינוי לוגו עדכני ורענן, סלוגן קבוע שילווה מעתה את החברה - 'הטעם הנקי של הטבע', ועיצוב שונה של האריזות המבדל את סדרות הסלטים על פי צבעי אריזה שונים. ''אנו גאים שהראשוניות והאיכות שלנו התקבעו כל כך שכל חסה שטופה ללא חרקים מכונה בציבור 'חסה גוש קטיף' או 'חסלט' אומר רוטשטיין.

הייחודיות במוצרי חסלט היא בשיטות הגידול, המונעות חדירת מזיקים ותולעים לתוצרת החקלאית. בנוסף החברה מקבלת ליווי מגופי כשרות מובילים ופיקוח הדוק של מעבדה חקלאית המבטיחה את ניקיון ובריאות התוצרת. לדברי רוטשטיין, החברה תמשיך בשילוב המוצלח בין כשרות גבוהה וניקיון התוצרת ברמה מירבית, כדי להוביל את שוק הירק החתוך הטרי.