הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תחרות הצילום ''הגלריה החקלאית'' יוצאת לדרך


החלה ההרשמה לתחרות הצילום 'הגלריה החקלאית-חקלאות בנוף הישראלי' של קנט לשנת 2014 . התחרות שנועדה לחשוף את יופיים של הטבע והחקלאות הישראלים, פתוחה לקהל הרחב - צלמים מקצועיים וחובבים. את התמונות בנושא חקלאות מקומית, טבע ונוף ארץ ישראלי, ניתן לשלוח עד לתאריך 12.2.2014

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  13-12-2013



התמונה שזכתה במקום הראשון בשנה שעברה - נץ קצר אצבעות בפרישת כנפיים. צלם: דובי קלעי

חוגגים עשור: תחרות הצילום המסורתית "הגלריה החקלאית-חקלאות בנוף הישראלי" לשנת 2014 של קנט - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, יוצאת לדרך. התחרות, המתקיימת זו השנה העשירית, הינה נדבך נוסף בפועלה של קנט להעלות על נס את החקלאות הישראלית, הנחשבת לבין המובילות בעולם. התחרות שנועדה לחשוף את יופיים של הטבע והחקלאות הישראלים ואת חשיבותה של החקלאות לעתידה ולכלכלתה של ישראל, פתוחה לקהל הרחב - צלמים מקצועיים וחובבים. את התמונות, בנושא חקלאות מקומית, טבע ונוף ארץ ישראלי, ניתן לשלוח לאתר קנט ולדף הפייסבוק של החברה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

תחרות הצילום של קנט, שהחלה כתחרות סגורה לחקלאים בלבד, הפכה במרוצת השנים לתחרות צילומי החקלאות הישראלית והטבע המקומי המרכזית בארץ. במשך השנים נשלחו לתחרות עשרות אלפי תמונות מקוריות ויצירתיות של שדות, גידולים, בעלי חיים, ציוד חקלאי ועוד.

התחרות מורכבת משני שלבים: בשלב הראשון מועלות כל התמונות באתר החברה ובדף הפייסבוק של קנט. צוות השיפוט של התחרות יבחר את 20 התמונות הטובות, המקוריות והיפות ביותר שיעלו לשלב הגמר. בשלב זה הציבור הרחב יוכל להצביע לתמונה האהובה עליו. ההכרזה על התמונה הזוכה תתקיים באירוע הלקוחות השנתי של החברה שיתקיים ב- 31 במרץ 2014.

בתחרות בשנה שעברה הגיעה למקום הראשון התמונה "נץ קצר אצבעות בפרישת כנפיים", שצילם דב קלעי. התמונה הזוכה צולמה בזמן נדידת הניצים קצרי האצבעות מאפריקה לאירופה. במקום השני זכתה תמונתו של איתן הימן, "טיסה נעימה", שצולמה במהלך טיסת לימוד ותיעדה מטוס ריסוס באמצע פעילות שגרתית. למקום השלישי הגיע הצלם גיל הכט שתמונתו, "שלג בכרמים", צולמה השכם בבוקר אחרי לילה מושלג בחבל יתיר בשנת 2012.

אז איך משתתפים?

התחרות תחל בתאריך ה-18.12.2013 כאשר המועד האחרון לשליחת התמונות הוא 12.2.2014. 
 
כל משתתף יכול לשלוח תמונה אחת בלבד. את הצילום, בצירוף מספר מילים אודות נסיבות הצילום וכן דרכי התקשרות עם הצלם, ניתן לפרסם באפליקציה בדף הפייסבוק של קנט , או באתר התחרות  ניתן גם לשלוח ל"גלריה החקלאית" בכתובת המייל: gallery@kanat.co.il.
על התמונות להיות בפורמט jpg ובאיכות גבוהה (300dpi).

הפרסים שיינתנו לזוכים במקומות הראשונים: הצילום שיגיע למקום הראשון יזכה את הצלם או הצלמת באופניים חשמליות, המקום השני יזכה באייפון 5S והמקום השלישי בטאבלט.
 
חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ – 17,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.