הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מועצת החלב במסע הסברה: מוצרי חלב - נבחרת של ערכים תזונתיים


בבדיקות שערכה המועצה נמצא, כי רוב האוכלוסייה מקשרת בין מוצרי חלב לסידן, אך אינה מודעת לרכיבים התזונתיים המצויים בהם, כגון חלבון, ויטמין A ו-B12, מגנזיום ואבץ. ''כיום מופצת דיסאינפורמציה ברשת השוללת צריכת מוצרי חלב. פרסומים אלה נוגדים את ההמלצות של כל ארגוני הבריאות הבינלאומיים, כולל משרד הבריאות הישראלי, שמציבים את מוצרי החלב בליבת התזונה המומלצת'' אומרים במועצת החלב

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  24-12-2013



הקישו על התמונה לפרטים נוספים

מועצת החלב החלה בשבוע שעבר במהלך הסברה שמטרתו להגדיל את המודעות לתרומה התזונתית של מוצרי חלב. בבדיקות שערכה המועצה נמצא כי רוב האוכלוסייה אמנם מקשרת בין מוצרי חלב לסידן, אך למעשה לא מודעת למכלול הרכיבים התזונתיים המצויים בהם, כגון חלבון, ויטמין A ו-B12, מגנזיום, אבץ – וכל זאת במחיר קלורי נמוך יחסית. ''השילוב הייחודי ללא ספק מעניק למוצרי חלב את התואר נבחרת מנצחת של רכיבים תזונתיים, המעשירה את התזונה היומית'' אומרים במועצת החלב.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בשלב הראשון הוחלט להתמקד בקהל ההורים, המופקדים על תזונת הילדים. התזונה של הילדים בישראל כיום עתירת קלוריות אך עלולה להיות דלה מבחינה תזונתית. מוצרי חלב שילדים אוהבים לאכול יכולים להוות מקור מצוין להעשרת תזונתם.

"אנו גאים במהלך ההסברה הזה, שמטרתו לחזק את תדמית החלב כנבחרת מנצחת של רכיבים תזונתיים", אמר שייקה דרורי, מנכ"ל מועצת החלב. " כיום מופצת דיסאינפורמציה ברשת השוללת צריכת מוצרי חלב. פרסומים אלה נוגדים את ההמלצות של כל ארגוני הבריאות הבינלאומיים, כולל משרד הבריאות הישראלי, שמציבים את מוצרי החלב בליבת התזונה המומלצת".

מהלך ההסברה, בהיקף כספי של כ-2.5 מיליון שקל, יכלול תשדירים בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט המובילים, פעילות יחסי ציבור, ואתר ייעודי שבו יוכלו הצרכנים להתייעץ עם דיאטניות קליניות באופן ישיר.