הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תנועת המושבים מזמינה: קטיף בפרדסים להצלת עודפי מזון


בתנועת המושבים קוראים לכל מי שמעוניין להגיע ליום חוויתי שיתקיים בפברואר בפרדסי השרון. התנועה בשיתוף עם הארגון החברתי לקט ישראל, מועצה אזורית עמק חפר וקבוצת מהדרין יערכו קטיף בפרדסים לטובת משפחות מעוטות יכולת

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  09-02-2014



צילום: ארגון לקט ישראל

עדכון: הקטיף ביום ששי בוטל, בשל תנאי מזג האוויר.  הודעה על מועד אחר תפורסם בהמשך

תנועת המושבים בשיתוף עם ארגון 'לקט ישראל', קבוצת 'מהדרין' והמועצה האזורית עמק חפר יערכו ביום ששי 14.2 קטיף בפרדסי השרון, שיאסף כתרומה לנזקקים. 200 בני נוער מגרעין עודד של תנועת המושבים, יגיעו לפרדסים יחד עם צעירי עמק חפר, יפשילו שרוולים ויקחו חלק ביוזמה הברוכה.

בתנועת המושבים קוראים לכל מי שמעוניין, להגיע ליום חוויתי, בו נוגעים באדמה ומסייעים למשפחות מעוטות יכולת.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לקט ישראל הוא בנק המזון ורשת הצלת המזון הגדולים ביותר במדינה. מטרתו העיקרית של הארגון היא למגר את בעיית חוסר הביטחון התזונתי באמצעות הצלה וחלוקה מחדש של עודפי מזון לטובת אוכלוסיית הנזקקים בישראל. כארגון גג, לקט ישראל פועל גם לסיוע לקבוצות אוכלוסייה בסיכון ולעמותות המספקות להן שירות באמצעות פרויקטים של חינוך תזונתי, רכישות משותפות, בטיחות מזון, תשתית קיבולת שנועדו לשפר סטנדרטיים מקצועיים בקרב העמותות.

קבוצת מהדרין הנה תאגיד העיבוד החקלאי הגדול ביותר בישראל. החברות בקבוצה עוסקות בעיבוד פרדסים ומטעים, כמו גם במיון, אריזה, קירור, שיווק ויצוא.

''כתנועה חקלאית וערכית, אני רואה את החיבור בין תנועת המושבים לארגון לקט ישראל, כסימביוטי וטבעי'' אומר מאיר צור, מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל. ''בנינו ובנותינו חונכו לאורם של ערכים כמו עזרה לזולת וערבות הדדית והקשר בינם לבין האדמה הוא מינקות. אני שמח ומברך על היוזמה ומזמין את כל החפצים בכך להתנדב באמצעות חוויה מעצימה, המחברת אותנו לטבע ולאדמה".

לפרטים מלאים ולהצטרפות:
סער אילון, מח' חיילים וצעירים בתנועת המושבים: אימייל או בנייד - 050-6359065