הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מרכז ויידור - חלון לחקלאות בערבה


מרכז המבקרים החדש בצומת חצבה על כביש הערבה, מזמין אתכם לפעילויות מגוונות שחושפות את החקלאות הייחודית של אזור הערבה. חווית הביקור כוללת סרט בתלת מימד המציג את סיפורה של הערבה משחר ההיסטוריה ועד היום, תצוגות והתנסות בתחומי המים והחקלאות וסיורים בהם תוכלו להתרשם ממגוון הפיתוחים והגידולים החקלאיים המאפיינים את הערבה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  03-02-2014



מרכז ויידור - חלון לחקלאות בערבה. צילום: יונתן נריסנה

מרכז מבקרים חוויתי לחקלאות נפתח לקהל הרחב בערבה. מרכז ויידור, הוא חלון הראווה של החקלאות המפוארת בערבה והינו חלק ממו"פ (מחקר ופיתוח) ערבה. במרכז פעילויות מגוונות לכל המשפחה אשר חושפות למבקרים בו את החקלאות הייחודית באזור. חווית הביקור כוללת סרט בתלת מימד המציג את סיפורה של הערבה משחר ההיסטוריה ועד ימינו אנו, תצוגות והתנסות מתחומי המים והחקלאות בערבה תוך לימוד והכרה של המאפיינים הייחודיים, האנשים הגידולים והטבע בערבה. בנוסף ניתן לערוך סיורים בבתי גידול חקלאיים ולהתרשם ממגוון הפיתוחים והגידולים החקלאיים המאפיינים את הערבה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

המרכז נמצא בצומת חצבה על הכביש הערבה.
פתוח לקבוצות ולמשפחות בכל ימות השבוע כולל שבתות
ביקורי קבוצות יש לתאם מראש.
שעות הפעילות: א-ו 09:00-16:00, שבתות וחגים 09:00-17:00

לפרטים, מידע, תיאומים והזמנות :
מנהל מרכז ויידור, יונתן נריסנה 052-8666114, 077-5681608 דוא''ל

המרכז הוקם בסיוע הנדיב של משרד התיירות והחברה הממשלתית לתיירות, משרד החקלאות ופיתוח הכפר, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, המשרד לשיתוף פעולה אזורי, החטיבה להתיישבות, יק"א, שותפות ערבה אוסטרליה של הסוכנות היהודית, קרן קיימת לישראל וקרן קיימת לישראל באוסטרליה ולתרומתה הנדיבה של משפחת ויידור ידידי קרן קיימת לישראל באוסטרליה.



מרכז ויידור. צילום: יונתן נריסנה