הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נבחרו 20 התמונות שעלו לשלב הגמר בתחרות הצילום של קנט


התחרות החלה לפני 10 שנים כחלק מפועלה של קנט להעלות את קרנה של החקלאות הישראלית ולחשוף את חשיבותה לעתידה ולכלכלתה של מדינת ישראל. התמונות מוצגות בימים אלו באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של קנט והציבור הרחב מוזמן לדרג את הצילומים האהובים עליו

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  10-03-2014




מתוך מאות תמונות שנשלחו השנה לתחרות 'הגלריה החקלאית - חקלאות בנוף הישראלי', נבחרו 20 התמונות שעלו לשלב הגמר. תחרות הצילומים של קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, החלה לפני 10 שנים כחלק מפועלה של החברה להעלות את קרנה של החקלאות הישראלית, הנחשבת לאחת המובילות בעולם ולחשוף את חשיבותה לעתידה ולכלכלתה של מדינת ישראל. בשנים הראשונות התחרות הייתה פתוחה לחקלאים בלבד, על מנת שיצלמו את חיי היומיום שלהם, אולם בשנים האחרונות היא נפתחה לכלל הציבור וזוכה לפופולאריות רבה ולשיאים של הגשת תמונות.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

בין הצילומים הרבים שנשלחו השנה לתחרות, נמצאים נופיה היפים והקסומים של ישראל ושל החקלאות המקומית. התמונות מוצגות באתר קנט ובדף הפייסבוק והציבור הרחב מוזמן לדרג את הצילומים האהובים עליו מבין אלו שנבחרו. ההצבעה תתאפשר עד לתאריך 20.3.2014.

באמצע פברואר התקיים שלב השיפוט הראשוני בו נבחרו עשרים התמונות שעלו לגמר. צוות השופטים הורכב מנציגי קנט, משרד הפרסום אליקים ושות', משרד יחסי הציבור רובינס-שטינמץ ומשרד ניהול מדיה אפריל.

שלושת התמונות שיעלו למקומות הראשונים יזכו את בעליהן בפרסים יקרי ערך: המקום הראשונה יזכה באופניים חשמליות, השני יזכה באייפון S5 והמקום השלישי בטאבלט. התמונה הזוכה תוכרז במהלך הכנס הלקוחות השנתי של קנט שיערך באווניו שבאיירפורט סיטי ב- 31.3.2014.

מנכ"ל קנט דוד גינזבורג: "אנו בקנט רואים חשיבות רבה בקידום פעילות שנועדה להעלות את המודעות הציבורית לחשיבותה של החקלאות למדינת ישראל ולתרומתה לכלכלה הישראלית. אנו גאים ושמחים בכך שבמשך העשור האחרון, מאז הושקה התחרות, נטלו בה חלק עשרות אלפי ישראלים שהתחברו לחקלאות הישראלית דרך עין המצלמה".

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ-17,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.