הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


טייס מטוס ריסוס נפצע במהלך נחיתת חרום ברמת הגולן


הטייס כבן 45, הנחית את המטוס בשטח הררי לאחר שהבחין בתקלה במהלך הטיסה, והגיע בכוחות עצמו לחדר המיון כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו. מנהל המיון בביה''ח זיו: ''אין ספק כי מדובר בטייס מנוסה ביותר, שלמרות תנאי השטח הצליח להנחית את המטוס ולצאת בשלום מהאירוע המפחיד''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  20-05-2014



מטוס הריסוס בשטח, לאחר נחיתת החירום, צילום: תקשורות-יעל שביט

טייס מטוס ריסוס נפצע היום (ג') בשעות הצהריים באורח בינוני בעת שביצע נחיתת חירום סמוך לקיבוץ שניר שבמורדות רמת הגולן. למקום הגיעו בוחני תעופה כדי לבדוק את נסיבות המקרה. על פי הערכה ראשונית מדובר בתקלה במטוס.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הטייס כבן 45, הגיע לחדר המיון כשהוא סובל מחבלות בכל חלקי גופו עם חשש לפגיעות פנימיות, שנשללו לאחר מספר בדיקות וצילומי הדמייה. ד"ר חוסיין עאמר, מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי זיו, אמר כי הטייס הגיע לבית החולים בכוחות עצמו, כאשר הוא חבול ומדווח על כאבים בחלקים שונים בגופו.

"הוא הגיע רגוע וסיפר כי הנחית את המטוס בשטח הררי עם בולדרים גדולים, לאחר שהבחין בתקלה במהלך טיסת הריסוס. לשמחת כולם, בכל הבדיקות וההדמיות שנערכו לטייס לא התגלו חבלות פנימיות והוא טופל מקומית בחבלות השונות בגופו. אין ספק כי מדובר בטייס מנוסה ביותר, שלמרות נחיתת החירום בשטח הקשה, הצליח להנחית את המטוס ולצאת בשלום מהאירוע המפחיד" אומר ד"ר עאמר.