הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


רשת המזון הגרמנית Kafer: שלושה שבועות של מוצרי כחול-לבן


הרשת היוקרתית תציין את האירוע Kafer celebrates Israel במסגרתו ייחשפו הלקוחות הגרמנים למיטב מוצרי המזון הישראלים. מרתון האירועים יתקיים עד אמצע יולי. מכון היצוא: ''האירוע עולה בקנה אחד עם הביקוש הגובר למוצרי מזון ישראלי שעונה על מגמות האיכות והבריאות הרווחות בשוק המזון בעולם''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  02-07-2014




רשת המזון הגרמנית היוקרתית Käfer מביאה את החוויה הקולינרית הישראלית לצרכנים ברחבי גרמניה. ביוזמת מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה הישראלי, הנספחות המסחרית של המשרד במינכן ומכון היצוא הישראלי, תציין הרשת את האירוע Käfer celebrates Israel במסגרתו ייחשפו הלקוחות למיטב התוצרת הישראלית בתחום המזון, באמצעות קידום המוצרים בסניפי הרשת ובקטלוגים.  מרתון האירועים בסימן כחול לבן מתקיים בתאריכים 30.6-17.7.14.

בין המוצרים הישראליים שניתן יהיה למצוא: סוגי יין שונים ממיטב היקבים בישראל, תבלינים, דברי מאפה איכותיים, תה לסוגיו השונים, מזון וממתקים אתניים, פירות וירקות, אגוזים, תמרים מיוחדים ועוד. במסעדה היוקרתית של הרשת יוגש גם אוכל ישראלי שיוכן ע"י השף הראשי שלה. לערב הפתיחה הרשמי של האירוע הוזמנו כ-400 אח"מים מהשמנה והסלתה של הקהילייה הפוליטית, הכלכלית והתרבותית של דרום גרמניה".

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מוטי איש-שלום הציר הכלכלי בדרום גרמניה ואוסטריה מציין כי מדובר ברשת המזון האיכותית ובעלת המוניטין הגדול ביותר בגרמניה. הרשת כוללת חנויות, קייטרינג ומסעדות, בעלת מחזור של כ-100 מיליון יורו ומעסיקה כ-700 עובדים בחנויות הגורמה במינכן ובשירותי הקייטרינג המשובחים שלה בשאר ערי גרמניה ומערב אירופה. לרשת גם מסעדות בערים ובשדות התעופה בגרמניה.

''שיתוף הפעולה ההדוק והפורה עם מכון היצוא הניב ביקור של משלחת קנייני מזון ויין ואף של השף הראשי מטעם הרשת, שנפגשו עם כ-20 יקבים ולמעלה מ-30 חברות מזון ישראליות'' אומר איש-שלום. ''כתוצאה מהביקור, החליטה הרשת הגרמנית על רכש של יינות מחצי תריסר יקבים: טוליפ, רמת הגולן, הרי גליל, כרמל, רקנטי וטפרברג, כמו גם יבוא מתריסר יצרני מזון מעובד: ברט, ויסוצקי, אחדות, ממתקי מחרום, מעיין, אסיף, הלחמי, תנובת השדה, דרך התבלינים, חמים וטעים, מעדני מיקי ושקרצי. הרשת אף רוכשת בדרך קבע מגוון של פירות וירקות מישראל. מדובר בהיקף יצוא של מאות אלפי יורו, בתקווה כי הצלחת האירוע תוביל ליצוא על בסיס קבוע לרשת Käfer."

שי זריבץ' ממונה תחום אירופה במנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה מוסר כי היצוא לגרמניה בחמשת החדשים הראשונים של 2014 הסתכם ב-758 מיליון דולר- עליה של 1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והיבוא ממנה עלה בכ-5%. תחזית מינהל סחר חוץ לשנת 2014 להיקף הסחר (יצוא ויבוא) עם גרמניה נאמד בכ-6.7 מיליארד דולר - הגבוה ביותר באירופה.

דפנה שטרנפלד, סמנכ"ל ומנהלת חטיבת מוצרי צריכה במכון היצוא: ''החלטתה של רשת Kafer לאפשר חשיפה משמעותית למוצרים הישראליים עולה בקנה אחד עם הביקוש הגובר למוצרי מזון ישראלי שעונה על מגמות האיכות והבריאות הרווחות בשוק המזון בעולם ולביקוש הער ליין איכותי. החברות הישראליות המשתתפות בשבוע המזון נהנות מכרטיס ביקור יוקרתי שייפתח להן דלתות בקרב רשתות שיווק דומות ברחבי אירופה''.