הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


ג'וש פלג מונה לתפקיד מנכ''ל זרעים גדרה


פלג החל את דרכו בעולם החקלאות כנספח מסחרי של משרד התמ''ת. את עבודתו ב'זרעים גדרה' החל בשנת 2008 כמנהל שוק תורכיה ולאחר מכן מונה לתפקיד מנהל שיווק הלקוחות של מותג 'זרעים גדרה' בעולם. ג'וש פלג יחליף את אמנון עשת אשר החליט לפרוש מתפקידו וצאת לדרך חדשה לאחר 18 שנים בחברה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  02-09-2014



המנכ''ל הנכנס ג'וש פלג, צילום: צילום פרסום

ג'וש פלג מונה למנכ''ל חברת 'זרעים גדרה'', כך הודיעה היום (ג') הנהלת החברה. פלג, יליד סן פרנסיסקו ועו"ד בהכשרתו החל את דרכו בעולם החקלאות כנספח מסחרי של משרד התמ"ת. בתפקיד זה פעל פלג בשיתוף פעולה מול חברות בשוק המקסיקני, במסגרתן נחשף לחברת זרעים גדרה. את עבודתו בחברה החל בשנת 2008 כאשר מונה לתפקיד מנהל שוק תורכיה ולאחר מכן לתפקיד מנהל שיווק הלקוחות של מותג 'זרעים גדרה' בעולם.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

פלג יחליף את אמנון עשת שהחליט לפרוש מתפקידו ולצאת לדרך חדשה לאחר 18 שנים בחברה. עשת אשר החל את תפקידו בזרעים גדרה' כמנהל שיווק ומכירות, כיהן בששת השנים האחרונות כמנכ"ל החברה. עשת תרם רבות לתהליכים שהובילו את חברת זרעים גדרה הקטנה והמשפחתית למותג בינלאומי מוביל במספר שווקים אסטרטגיים. הוא נטל חלק משמעותי בהובלת מהלכי השינוי שחוותה החברה בשנים האחרונות, בהם תהליך הרכישה של ענקית האגרו-טכנולוגיה Syngenta. במהלך כהונתו כמנכ"ל הוביל עשת את מהלך האינטגרציה עם חברת האם Syngenta.

ג'וש פלד, מנכ"ל זרעים גדרה: "לצד האתגרים הרבים אשר עומדים כיום בפני ענף החקלאות, ישנן גם הזדמנויות רבות וזה כבוד גדול עבורי עם תחושת אחריות גדולה לעמוד בראש חברה מובילה בתחומה. מעמדנו בשוק מחייב אותנו לקחת חלק פעיל בהובלת הענף קדימה ובקידום נושאים חשובים תוך מתן פתרונות וידע מקצועי למגדלים".

"אני מאמין כי שני המותגים יחד: זרעים גדרה ו- Syngenta מביאים עימם ידע רב בפיתוח ומחקר חקלאי ומאפשרים לחברה לספק למגדלים קשת רחבה של פתרונות ושירותי ידע מקצועיים. השילוב של גנטיקה איכותית, מוצרי הגנת הצומח למגוון עשיר של גידולים, שירותים אגרוטכניים לניהול נכון ומקסום גידולים, מספקים הזדמנות להביא ערך מוסף למגדלים ולסייע להם להתמודד עם הקשיים הרבים עימם הם מתמודדים כיום.

אמנון עשת, המנכ"ל היוצא: "לאחר 18 שנים החלטתי לצאת לדרך חדשה. אני מסתכל אחורה בתחושת סיפוק רב על שנים רבות של עשייה, עבודה קשה, התמודדות עם אתגרים והישגים רבים שלהם אחראי צוות העובדים הנפלאים. ברצוני להודות מקרב ליבי על שיתוף הפעולה, על ההקשבה והפתיחות שסייעה לנו לבנות משהו ייחודי בתחום זרעי הירקות הישראלי והעולמי. אני מאחל לג'וש פלג הרבה הצלחה.