הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מיתוג חדש להזרע ג'נטיקס - הזרע


חברת הזרע ג'נטיקס בשיתוף עם חברת ניקרסון זוואן מהולנד, משיקה מותג חדש - 'הזרע'. המבנה הארגוני לרבות ההנהלה, מערך המכירות, השירות וצוות הפיתוח בשטח, יישארו במתכונתם הנוכחית. לדברי מנכ''ל החברה, המהלך ממצב את 'הזרע' כבעלת נוכחות בינלאומית נרחבת יותר וסל מוצרים עשיר ומשופר

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  15-09-2014




חברת הזרע ג'נטיקס משנה את שמה ל"הזרע סידס בע"מ" (Hazera Seeds Ltd), ובשיתוף עם החברה הקשורה ניקרסון זוואן מהולנד, שתיקרא גם היא הזרע סידס (Hazera Seeds B.V.), משיקה מותג חדש - "הזרע". המבנה הארגוני לרבות ההנהלה, מערך המכירות, השירות וצוות הפיתוח בשטח, יישארו במתכונתם הנוכחית. הטמעת המותג החדש תחל בחודש ספטמבר הקרוב וצפויה להימשך מספר חודשים.

מאז 2008, עת החל שיתוף הפעולה העסקי בין החברה לבין חברת ניקרסון זוואן, במסגרת קבוצת לימגרין הצרפתית, הציגו החברות גידול מתמיד בעסקיהן, ובחלקן בתעשיית הזרעים בעולם. מותג הזרע החדש - "הזרע" - ישרת את כלל הפעילות, תוך שהוא נשען על המורשת העסקית, ומשקף את המומחיות, הניסיון והמקצועיות, של שתי החברות גם יחד. 

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לדברי מנכ''ל החברה רמי דר, המהלך ממצב את "הזרע" כבעלת נוכחות בינלאומית נרחבת יותר וסל מוצרים עשיר ומשופר. "מיתוגן המאוחד של שתי החברות תחת מותג בינלאומי – "הזרע", משקף את הפעילות המשותפת המוצלחת שממשיכה להתרחב תוך שמירה על חדשנות בלתי מתפשרת, איכות גבוהה ושירות בינלאומי מוביל. המותג החדש מדגיש את הייחוד הטכנולוגי שמשלבת החברה, מקצועיות ומחויבות ללקוח, העולים בקנה אחד עם צורכי השוק. נמשיך לספק ללקוחותינו שירות מקצועי ומוצרים פורצי דרך, בפריסה גיאוגרפית רחבה תוך גמישות גבוהה הודות לשילוב הפעילות תחת מותג אחד. בעקבות המהלך 'הזרע' מרחיבה ומחזקת את סל הפתרונות והשירותים שהיא מעניקה ללקוחותיה, בזכות הוספת מרכזי פיתוח נוספים ברחבי העולם המשתמשים בטכנולוגיות מתקדמות להשבחת זנים על פי מגוון רחב של פרמטרים – דבר שיאפשר ללקוחות החברה התאמה מירבית של הזנים בהם הם משתמשים.

לדברי יהודה אולשנסקי, המנהל המסחרי של החברה: "לצד הגידול הבינלאומי של החברה, השוק הישראלי מהווה נדבך חשוב ומרכזי בפעילות שלנו, הן בגלל נתח השוק המשמעותי שלנו והן בגלל המקצועיות של החקלאי הישראלי שגורמים לנו להתקדם ולהציע פתרונות טובים יותר לעולם הרחב".

לדברי איציק עזרא, מנהל שוק ישראל: "הצוות של הזרע בישראל מקדם בשנים האחרונות את כלל מוצרי חברות קבוצת לימגרין וסל המוצרים שאנחנו מוכרים התרחב מאוד. תחת המותג החדש נמשיך לתת לחקלאים בישראל מוצרים מעולים פרי הפיתוח של הזרע ושל חברות אחיות ונמשיך ללוות את החקלאים במהלך הגידול".

הזרע הינה חברת בת של התאגיד הבינלאומי לימגרין. החברה נמנית עם החברות המובילות בעולם בטיפוח, יצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות וייחודה של חברת הזרע במחקר ובפיתוח מתקדם, בשיווק ברחבי העולם ובתמיכה אגרוטכנית. החברה, הפועלת כבר למעלה מ- 70 שנה, נמצאת בתהליך מתמיד של פיתוח מוצרים חדשים הנותנים מענה לדרישות השוק והמשווקים באמצעות 15 חברות בת ומפיצים בכ-100 שווקים בעולם.

קבוצת לימגרין הינה תאגיד חקלאי בינלאומי המתמחה במגזר הזרעים לגידולי שדה, זרעי ירקות ובמוצרי דגנים ומאפה. התאגיד הוקם ומנוהל כקואופרטיב של כ-2000 חקלאים במרכז צרפת. לימגרין הינה חברת הזרעים הרביעית בגודלה בעולם והשניה בגודלה בתחום זרעי הירקות, כאשר מחזור המכירות שלה נאמד בכ-2 מיליארד יורו. ללימגרין פריסה גיאוגרפית של 41 חברות. בחברה כ-8,600 עובדים, כ-20% מהם (יותר מ-1,750) עובדי מחקר.