הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


לראשונה: קמפיין רדיו משותף לתנועת המושבים והתנועה הקיבוצית


הקמפיין שמטרתו להעלות למודעות הציבורית את חשיבותן של החקלאות הציונות וההתיישבות למען עתידה וקיומה של מדינת ישראל, משודר על רקע המאבק המשותף אותו מובילים ראשי ההתיישבות של תנועת המושבים, התנועה הקיבוצית והתאחדות חקלאי ישראל מול האוצר

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  06-10-2014



חקלאות בעוטף עזה, צילום: הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

תנועת המושבים והתנועה הקיבוצית יוצאות היום לראשונה בקמפיין רדיו משותף, שמטרתו להעלות למודעות הציבורית את נושא חיזוק החקלאות, הציונות, הביטחון, הנוער והמנהיגות, והוא ישודר במשך שלושה שבועות ברשת ב', גל"צ, גלגל"צ, רשת ג' ו- 88 FM.

הקמפיין ילווה בשלושה תשדירים של מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור ; מזכ"ל התנועה הקיבוצית, איתן ברושי ; ד"ר גבי אסם, מנהלת אגף חינוך ומשימות בתנועה הקיבוצית ועו"ד שירי ארדיטי, יו"ר תנועת הנוער "בני המושבים" של תנועת המושבים. הג'ינגל שנבחר לקמפיין - "תנועות הקיבוצים והמושבים - ככה עושים היום ציונות!".

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מזכ"ל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור: "אנחנו יוצאים בקמפיין ראשון משותף מתוך הראייה שביחד אנחנו חזקים יותר. על המדינה לראות בחיזוק החקלאות, ההתיישבות, הביטחון והנוער כדבר הראשון בחשיבות למען עתידה וקיומה של מדינת ישראל".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, איתן ברושי: "אנחנו מזכירים היום לציבור שציונות בשנת 2014 היא התיישבות, חקלאות, חינוך וקהילות חזקות בפריפריה ובמרכז. הציונות שלנו היא חיבור עמוק ולעתים כואב של דם, אדם ואדמה. החיבור בין קיבוצים למושבים הוא מתבקש ואנחנו פועלים במסגרתו גם נגד הגזירות והעיוותים שבאים לתקוף את החקלאות וההתיישבות בתקציב 2015 ובחוק ההסדרים".

את הקמפיין הובילו מטעם תנועת המושבים, דוברת התנועה, דפנה כהן-נוריאל ומטעם בתנועה הקיבוצית, דובר התנועה, עופר נוימן. משרד הפרסום שנבחר לקמפיין הינו "דרורי שלומי" בראשות ד"ר טובית שלומי.