הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


ענף הזית זכה בפרס בתחרות ה'אפי 2014'


ענף הזית זכה בפרס על הקידום והעלאת המודעות לשמן הזית הישראלי הנושא תו איכות. ד''ר עדי נעלי: ''ענף הזית משקיע מאמצים רבים בקידום שמן הזית הישראלי. הביקוש האיכותי נמצא במגמת עליה ברורה, אך משמח לקבל על כך גם הכרה רשמית בצורת פרס יוקרתי זה''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  21-10-2014


מנהל ענף הזית במועצת הצמחים ד''ר עדי נעלי, עם פרס האפי
ד"ר עדי נעלי, עם פרס האפי, צילום: באדיבות ענף הזית במועצת הצמחים

משיבים את הגאווה לשמן הזית הישראלי: ענף הזית במועצת הצמחים נמנה על הזוכים בתחרות ה"אפי 2014" שהתקיימה לאחרונה בישראל, לצד חברות גדולות במשק כמו קוקה קולה, בזק, שטראוס, yes ומפעל הפיס. מדובר בהישג לא מבוטל לגוף מקצועי, ציבורי, הפועל בתקציבים מצומצמים לטובת המגדלים והציבור.

תחרות האפי - Effie Awards היא תחרות בינלאומית המתקיימת בכ-40 מדינות, ובהן ישראל. התחרות הפכה עם השנים למותג יוקרתי ולאות של הכרה והוקרה למהלכי שיווק מוצלחים ואפקטיביים בתעשיית השיווק והפרסום בישראל. זוהי השנה ה-14 שבה מתקיימת התחרות בישראל על-ידי איגוד השיווק הישראלי יחד עם איגוד חברות הפרסום והמרכז הישראלי לניהול (המי"ל). סגל השופטים כלל כ-80 שופטים, בתוכם אנשי שיווק, פרסומאים, יועצי תקשורת, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

ענף הזית זכה בפרס 'אפי הכסף' על הקמפיין 'להשיב את הגאווה לשמן הזית הישראלי'' אשר הביא להעלאת המודעות לשמן זית ישראלי הנושא תו האיכות של ענף הזית. צרכנים רבים כיום מחפשים שמני זית ישראליים, נושאי תו האיכות של ענף הזית, הן בשל איכותם והן בשל החשש מזיופים.

מנהל ענף הזית במועצת הצמחים, ד"ר עדי נעלי אמר לאחר קבלת הפרס: "ענף הזית משקיע מאמצים רבים בקידום שמן הזית הישראלי. הביקוש לשמן הזית הישראלי האיכותי נמצא במגמת עליה ברורה. הצלחנו להגיע להישגים והתוצאות מורגשות בשטח, אך משמח לקבל על כך גם הכרה רשמית בצורת פרס יוקרתי זה. אני מבקש להודות לכל חברי ועובדי ענף הזית על העזרה והסיוע להגעה להישג המכובד".

במסגרת התחרות הישראלית למהלכי שיווק וקידום מוצלחים ואפקטיביים "אפי 2014", זכה הקמפיין "להשיב את הגאווה לשמן הזית הישראלי" של ענף הזית, יחד עם חברת Grey Content בראשות רמי רושקביץ ובסיוע חברת Together בראשות רונן משה, באפי הכסף.