הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נסטלה תשתמש בטכנולוגיית SCR הישראלית בפרויקט ענק בסין


SCR הישראלית חברה לתאגיד הענק Nestlé בהקמת פרויקט לרפתנות מתקדמת שמטרתו לחשוף את משק החלב הסיני הצומח במהירות לטכנולוגיות חדשניות ולשיטות טכנולוגיות מתקדמות. הפרויקט החדש הוקם במחוז היילונגיאנג בצפון מזרח סין ושטחו כ-600 דונם

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  30-10-2014



פרויקט הרפתנות של נסטלה בסין, צילום באדיבות: יחסי ציבור SCR

חברת SCR מישראל, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות מתקדמים לרפתות, חוברת לתאגיד הענק נסטלה, במיזם רחב היקף להקמת פרויקט ענק לרפתנות מתקדמת בסין. המכון Nestlé Dairy Farming Institute (או DFI) - הוקם במטרה לחשוף את משק החלב הסיני הצומח במהירות, לטכנולוגיות חדשניות ולשיטות מתקדמות לגידול פרות וייצור חלב.

בחירתה של נסטלה ב-SCR מישראל כמובילת תחומי ניטור פוריות ורווחת הפרה ב-DFI, מהווה חותמת איכות והכרה בינלאומית ביכולותיה של החברה כחלוצה גלובלית בתחומי איסוף וניתוח המידע ברפת ובמכוני חליבה. הבחירה אף נסמכת על הניסיון הנרחב וההצלחה המוכחת של SCR במשק החלב הסיני, אשר פועלת בשוק זה משנת 2009 כשהיא מחזיקה נציגויות בבייג'ינג ובשנגחאי והטכנולוגיות שלה משולבות כיום בכ-200 רפתות ברחבי סין כשרבע מיליון פרות בסין מנוטרות או נחלבות באמצעות טכנולוגיות של SCR.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הפרויקט החדש הוקם במחוז היילונגיאנג בצפון מזרח סין ושטחו כ-600 דונם. בפרויקט הוקמו מספר רפתות, בגדלים שונים, המאפשרות לרפתנים הסינים ללמוד כיצד לייצר חלב בצורה יעילה ואיכותית. לצד הרפתות, כולל הפרויקט מרכז אקדמי ובו כיתות לימוד ומעבדות מחקר. ה- DFI נפתח באופן רשמי לפני כשבועיים ( ה-15 באוקטובר ) והוא ישרת את תעשיית הרפת המתפתחת בסין ויהווה מרכז ידע ולימוד הן עבור אנשי מקצוע והן עבור אלו שרוצים להעמיק את היכרותם עם הענף. זאת, תוך כיסוי מקיף של כלל היבטי הרפתנות המודרנית ותוך התמקדות בהבטחת עתידה של התעשייה הצומחת.

פתרונות SCR ישמשו לניטור פרטני של כל פרה בפרויקט כמו גם לניהול וניתוח המידע, על מנת לחשוף את הרפתנים לשיטות חדשניות ולתהליכי עבודה מתקדמים אשר מתבססים על ניטור בריאות ופוריות הפרה. בצד האקדמי, SCR תפעיל מערך הדרכות וקורסים בתחומי ניהול הרפת בשילוב פתרונות ניהול מתקדמים.


צילום באדיבות: יחסי ציבור SCR

יריב אבישר, מנכ"ל SCR: "אנחנו שמחים לשלב כוחות עם חברת נסטלה העולמית ועם שותפים נוספים להעלאת הסטנדרטים בתעשיית הרפת הסינית, תוך הטמעת תהליכי עבודה תקניים, הכשרת אנשי מקצוע ושיפור תהליכי ייצור החלב ואיכותו. אנו משוכנעים כי פתרונות הניטור והניהול המובילים של SCR, יתרמו להשגת יעדים אלו. אנחנו משקיעים משאבים רבים על מנת להרחיב את הנוכחות שלנו בסין. גידול הפעילות שלנו בסין הינו דו ספרתי ומהיר מקצב גידול החברה. אני מעריך שהשוק הסיני ימשיך לשמש כמנוע צמיחה חזק של SCR בשנים הקרובות".

SCR היא מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות מתקדמים שמשלבים ניטור פרות וניהול מערכות חליבה ועדר. החברה הינה היצרנית הגדולה בעולם של מדי חלב אלקטרוניים ותגים חכמים למעקב אחרי פוריות ובריאות הפרה. מוצרי החברה מסייעים לפעילותם של עשרות אלפי רפתנים ברחבי העולם, וכיום למעלה מ- 13 מיליון פרות בעולם מנוטרות או נחלבות באמצעות טכנולוגיות של SCR המשפיעות באופן מהותי על הצלחתם העסקית של אלפי רפתנים תוך מתן כלים חכמים ויעילים יותר לניהול רפתות והצלחתן העסקית.

SCR שהוקמה ב- 1976, ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה ומעסיקה מעל 300 עובדים. ל-SCR חברות בנות בארה"ב, איטליה ואנגליה וכן נוכחות קבועה בשוק הסיני ובמזרח הרחוק ופעילות ענפה בדרום אמריקה. בשנת 2009 נכנסה קרן טנא, בראשות ד"ר אריאל הלפרין, כשותפה בחברה ומחזיקה כיום כ- 40% ממניות החברה.