הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חדש: מכירה ישירה של ירקות ופירות בכביש הערבה


מרכז המכירה החדש של אגודת החקלאים 'יופי של ירקות' ומחסני השוק בעין יהב, יאפשר למי שעושים את דרכם בכביש הערבה ולתושבי האזור, לרכוש תוצרת חקלאית טריה במחירים נוחים ללא פערי תיווך. בכוונת החקלאים ורשת השיווק להרחיב בהדרגה את שיתוף הפעולה לסניפים נוספים של הרשת ברחבי הארץ

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  04-11-2014



צילום שלומית קידר - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

בדרך חזרה מאילת קונים ירקות ופירות טריים מהערבה: אגודת 'יופי של ירקות' בעין יהב פתחה חנות למכירה ישירה של פירות וירקות בתוך מחסני השוק שבכניסה למושב. מרכז המכירה החדש יאפשר למי שעושים את דרכם בכביש הערבה ולתושבי האזור, לרכוש תוצרת חקלאית טריה במחירים נוחים היישר מהחקלאים וללא פערי התיווך של עשרות ולעתים מאות אחוזים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

''אין שום סיבה שירקות ופירות יעברו יותר מדי ידיים בדרכם מהחממה, השדה או המטע אל הצרכן'' אומר  דניאל לב, מנכ"ל יופי של ירקות. ''גורמי התיווך יוצרים עיכוב של התוצרת בתחנות ביניים וגורמים להגדלת פערי המחיר. המכירה הישירה בעין יהב היא צעד מתבקש שיאפשר לכל מי שחוזרים מנסיעה או חופשה ולתושבי הערבה להצטייד בפירות וירקות איכותיים היישר מהחקלאים''.

בכוונת חקלאי עין יהב ומחסני השוק להרחיב את שיתוף הפעולה והמכירה הישירה בהדרגה לסניפים נוספים של הרשת ברחבי הארץ.

אגודת החקלאים 'יופי של ירקות' היא משווקת הירקות והפירות הגדולה בישראל עם מחזור שנתי של רבע מיליארד שקל. הסל של האגודה החקלאית כולל כיום פלפלים, מלפפונים, חצילים, עגבניות, מלונים, ענבים, פירות הדר, קישואים ועוד.