הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אות על תרומת מזון הוענק לחקלאי ישראל


האות הוענק ליו''ר התאחדות חקלאי ישראל מאיר צור ע''י הכנסת וארגון לקט ישראל, כאות הוקרה והערכה לחקלאי ישראל על תרומת תוצרת חקלאית למשפחות נזקקות. חקלאי ישראל תורמים בשנה כ-11 אלף טון של פירות וירקות לארגון לקט ישראל ששם לו למטרה למגר את תופעת חוסר הביטחון התזונתי במדינה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  06-11-2014



קטיף בשדות נהלל, צילום: ענת שלו - באדיבות ארגון לקט ישראל

אות על תרומת חקלאי ישראל לטובת מזון לנזקקים הוענק השבוע בכנסת ליו"ר התאחדות ישראל ומזכ"ל תנועת המושבים מאיר צור.  האות הוענק כהוקרה והערכה לחקלאי ישראל על ידי יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ויו"ר 'לקט ישראל' ג'וסף גיטלר. 

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

החקלאים במדינת ישראל תורמים בשנה כ-11 אלף טון של פירות וירקות לארגון 'לקט ישראל'  - ארגון המזון הגדול ביותר במדינה, ששם לו למטרה למגר את תופעת חוסר הביטחון התזונתי, זאת באמצעות הצלה וחלוקה מחדש של עודפי מזון לטובת אוכלוסיית הנזקקים בארץ

יו"ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור אמר במעמד האירוע: "מדובר במעמד מרגש. אני מודה לכנסת וללקט ישראל על הכבוד ועל ההוקרה. לנו, החקלאים במדינת ישראל קיימת ערבות הדדית. אנחנו הראשונים להתגייס למען המדינה ולהיקרא לדגל". עוד אמר צור: "מדינת ישראל ברוכה בארץ זבת חלב ודבש ואנחנו יכולים ליצר אוכל בריא וטעים שכולם יוכלו לאכול אותו". צור דיבר גם על פערי התיווך ואמר כי על המחוקק לבנות שיטה שתצמצם את פערי התיווך ובכך החקלאי יוכל להתפרנס בכבוד מחד ומאידך הצרכן יוכל לקנות בכבוד.


יו''ר התאחדות ישראל ומזכ''ל תנועת המושבים מאיר צור בכנסת, צילום: תנועת המושבים

בטקס השתתפו חברי כנסת רבים וביניהם: יו"ר האופוזיציה חה"כ יצחק (בוז'י) הרצוג, חה"כ חיליק בר שיזם את האירוע, ח"כ שולי מועלם, ח"כ נחמן שי, ח"כ אורלי לוי, ח"כ איציק שמולי, ח"כ איילת שקד, ח"כ שמעון אוחיון, ח"כ דב ליפמן, וח"כ רוברט אילטוב.