הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חקלאי בן 74 מהשרון זכה ב-8 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו


החקלאי מאזור המושבים בשרון, שהשקיע 64 שקלים בטופס דאבל לוטו לוטומטי, זכה בסכום של 8 מיליון ₪ בהגרלת הלוטו שהתקיימה אמש. ''התקשרתי מהר לילדי שייקחו אותי למפעל הפיס, מכיוון שאני לא יודע איך מגיעים לתל אביב''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  30-11-2014


חקלאי בן 74 מהשרון זכה ב-8 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו
הזוכה המאושר, צילום: אבי חיים

בוקר טוב במיוחד היה היום לחקלאי בן 74 מהשרון, שהתעורר כהרגלו בשעה 6:00 בבוקר, קרא עיתון וגילה בתוצאות הגרלת הלוטו כי זכה בפרס הראשון. החקלאי מאזור המושבים בשרון, שהשקיע 64 שקלים בטופס דאבל לוטו לוטומטי, זכה בסכום של 8 מיליון ₪ בהגרלה שהתקיימה אמש, מוצאי שבת.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

החקלאי התקשר לילדיו שמיהרו להתייצב בבית אביהם ונסעו יחד איתו לבית מפעל הפיס לקבל את הזכייה. ''בבוקר קיבלתי את העיתון וכהרגלי עיינתי תחילה במודעות האבל, לראות אם אני צריך ללכת היום ללוויה'' סיפר החקלאי. ''באותו עמוד הופיעו תוצאות הגרלת הלוטו, בדקתי וגיליתי שאני זוכה בפרס הראשון- שמונה מיליון ₪. התקשרתי מהר לילדי שייקחו אותי למפעל הפיס, מכיוון שאני לא יודע איך מגיעים לתל אביב. אני רואה בזכייה מתנה משמים, לפני שבוע חגגתי יום הולדת 74".

הילדים ובני זוגם שהגיעו עם אב המשפחה, אמרו: "זה אירוע של פעם בחיים ורצינו להיות כולם יחד". לשאלה מה יעשה עם הכסף, השיב החקלאי כי שלושת ילדיו ונכדיו יהנו מכספי הזכייה וכי הוא מתכנן להמשיך באורח חייו כרגיל, בצעידת הבוקר הקבועה בכל יום על שפת הים.