הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מתן רז מונה למנהל תחום המים בהתאחדות חקלאי ישראל


במסגרת תפקידו יהיה אמון על ייצוג האינטרסים החקלאיים בתחום המים מול כלל הגורמים הרלוונטיים וביניהם משרדי הממשלה, רשות המים, חברת מקורות ועוד. בין הנושאים המונחים על שולחנו: מחירי והקצאות המים לחקלאות, מחירי המים הביתיים, שינוי מבני עתידי בכל הקשור לאספקת המים הביתיים במרחב ועוד

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  02-12-2014


מתן רז - מנהל תחום המים בהתאחדות חקלאי ישראל
מתן רז, צילום: באדיבות דוברות תנועת המושבים

מתן רז מונה השבוע למנהל תחום המים בהתאחדות חקלאי ישראל. במסגרת תפקידוו, רז יהיה אמון על ייצוג האינטרסים החקלאיים בתחום המים מול כלל הגורמים הרלוונטיים וביניהם משרדי הממשלה, רשות המים, חברת מקורות ועוד. בין הנושאים השונים המונחים על שולחנו: מחירי והקצאות המים לחקלאות, מחירי המים הביתיים, שינוי מבני עתידי בכל הקשור לאספקת המים הביתיים במרחב ונושאים שוטפים רבים אחרים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לרז (נשוי +1) תואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב בכלכלה, ניסיון מקצועי רב בכל הקשור לתחום המים. כחלק מניסיונו, מתן רז היה ראש ענף משק המים באגף החשב הכללי במשרד האוצר. לאחר מכן עבד כמנהל פרויקטים ברשות הממשלתית למים ולביוב. כמו כן היה ראש הצוות הכלכלי (אנרגיה ומים) בחברה ליעוץ אסטרטגי כלכלי.

מנהל תחום המים  הנכנס של התאחדות חקלאי ישראל, מתן רז  "אני גאה להיות חלק מהתאחדות חקלאי ישראל. מדובר בתקופה לא פשוטה עבור החקלאים, בעיקר בנושאי המים ובכוונתי להביא לשיפור בכל הנוגע לעלויות המים ולכמותם עבור ציבור החקלאים והמרחב הכפרי כולו תוך שיתוף פעולה צמוד עם כל הגורמים בשטח".

יו"ר התאחדות חקלאי ישראל ומזכ"ל תנועת המושבים, מאיר צור: "מתן רז הוא איש מקצועי ומחובר לערכים של החקלאות והמרחב הכפרי אשר יוביל את ענף המים בחקלאות. אני שמח ומברך את מתן לתפקיד".

מזכ"ל התאחדות חקלאי ישראל, אבו וילן: "מתן רז הינו הבחירה ראויה ונכונה. איש צעיר בעל ניסיון בגופי המים ומשרד האוצר. אני משוכנע כי לקראת האתגר הגדול של המאבק על מחירי המים, מתן הוא האיש הנכון במקום הנכון".