הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


קנט מעניקה מלגות לתלמידי מחקר בתארים מתקדמים


המלגות בסך כולל של 20,000 ₪ יוענקו לתלמידים בתארים מתקדמים בתחום נזקי טבע בחקלאות. חברת קנט: ''הענקת המלגות הינה נדבך נוסף בפעילות החברה לקידום פיתוחים חקלאיים בדגש על פיתוחים בהתמודדות עם נזקי טבע''. המועד האחרון לקבלת הבקשות הוא ה-4 בינואר 2015

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  27-12-2014



חקלאות בגליל העליון, צילום: דורון לב - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, תעניק מלגות בסך כולל של 20,000 ש"ח לתלמידי מחקר לתואר שני או שלישי בתחום של "נזקי טבע בחקלאות". המלגות יוענקו בשיתוף עם אגודת נאמני המחקר החקלאי ושוחריו במרכז הוולקני. בקנט אומרים כי הענקת המלגות הינה נדבך נוסף בפעילות החברה לקידום פיתוחים חקלאיים בדגש על פיתוחים בהתמודדות עם נזקי טבע

המלגות יוענקו על עבודת מחקר בנושא הרלוונטי לתחומי הפעילות של קנט, ובכלל זה הגנה מפני נזקי טבע וניהול סיכונים בחקלאות. המחקר יכול לעסוק בהיבטים השונים, לרבות חקלאיים, ניהוליים, כלכליים, סטטיסטיים ומתמטיים - תיאוריה של סיכון.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

התחומים בהם יכולה לעסוק עבודת המחקר: טכנולוגיות למניעת נזקים בחקלאות; תוכניות ביטוח כחלופה לתמיכה ממשלתית יעילה בחקלאות; החקלאות ככלי לשמירת משאבי טבע מוגבלים או להגשמת מדיניות ממשלתית; ביטוח וניהול סיכונים בחקלאות הישראלית; מודלים לביטוח יבולים ו/או הכנסה במגזר החקלאי; נזקים בחקלאות והשפעתם על כלל המשק.

יצוין כי המלגות יחולקו בין סטודנט אחד או יותר בהתאם להמלצת הועדה האקדמית.

לקבלת טפסי הרשמה והנחיות להגשת הבקשה, יש לפנות בהקדם למזכיר האגודה בדוא''ל. המועד האחרון לקבלת הבקשות במשרד האגודה הוא 04.01.2015.

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ-15,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.