הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


לראשונה: האוצר מפרסם סקירה כלכלית שבועית על מצב המשק


הסקירה תכלול בין השאר ניתוח של אירוע או התפתחות בעלי השפעה על המשק ותפורסם באתר משרד האוצר מידי שבוע. המידע יתמקד בין היתר במצבם של אינדיקטורים כלכליים מרכזיים וניתוח לאורם של מצב המשק. במוקד השבוע - המשבר הכלכלי ברוסיה והשפעותיו על המשק הישראלי

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  29-12-2014



צילום: דורון לב - הפורטל לחקלאות טבע וסביבה

אגף הכלכלן הראשי במשרד האוצר מפרסם לראשונה סקירה מקיפה של ההתפתחויות הכלכליות המרכזיות בארץ ובעולם, שתפורסם מדי שבוע באתר האינטרנט של משרד האוצר. הסקירה תכלול ניתוח כלכלי של אירוע או התפתחות בעלי השפעה על המשק הישראלי. המידע יתמקד בין היתר במצבם של אינדיקטורים כלכליים מרכזיים וניתוח לאורם של מצב המשק.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הסקירה כוללת:. ניתוח כלכלי של אירוע או התפתחות בעלי השפעה על המשק הישראלי; בחינה של מדדים כלכליים דוגמת פעילות ריאלית, סחר חוץ, שוק העבודה, סביבת האינפלציה והמדיניות המוניטרית, התפתחויות בשוק ההון והתייחסות למדדים בתחום הלכי הרוח כגון מדד אמון הצרכנים ומדד מנהלי הרכש; התפתחויות כלכליות מרכזיות בעולם אשר להן השפעה על הכלכלה והמשק הישראלי; פירוט שיעורי השינוי של מדדים מרכזיים כגון יצור תעשייתי ופדיון ענפי הכלכלה, יצוא ויבוא סחורות, שערי חליפין ומדדי שוק ההון, רמת האינפלציה ומחירי הנפט והריבית הריאלית, השכר הממוצע ומספר משרות השכיר, שיעורי האבטלה וההשתתפות בשוק העבודה.

לחצו לעיון בסקירה באתר משרד האוצר