הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נטפים זכתה באות הדגל החברתי בתחרות ''תעשייה יפה ומקיימת''


חברת נטפים בקיבוץ חצרים, היא זוכת אות הדגל החברתי לשנת 2014 במסגרת תחרות 'תעשיה יפה ומקיימת' של המועצה לישראל יפה. נטפים, החלוצה והמובילה בעולם בתחום טכנולוגיית ההשקיה בטפטוף, קיבלה את האות על תרומתה לקהילה בעקבות פיתוח מיוחד של ערכת הדרכה לקיימות, המותאמת לגני הילדים ובתי הספר

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  07-01-2015



מימין: עופר רימון, מנהל האחריות התאגידית בנטפים, מקבל את הפרס מידי צביקה אורן, אברהם כץ-עוז וראש חבר השופטים ארז אשל. צלם: אלי נאמן

אתר נטפים בקיבוץ חצרים זכה באות הדגל החברתי לשנת 2014 במסגרת תחרות "תעשיה יפה ומקיימת" של המועצה לישראל יפה. האות מהווה תעודת הצטיינות על תרומתה של נטפים לקהילה, והוא הוענק לחברה בעקבות פיתוח מיוחד של ערכת הדרכה לקיימות, המותאמת לגני הילדים ובתי הספר. פעילות זו היא אחת מתוך מספר רב של פעילויות אותן מקיימת נטפים במטרה לקדם את החינוך לקיימות בישראל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

האות הוענק לנטפים בטקס מיוחד במעמד שר הכלכלה נפתלי בנט, נשיא התאחדות התעשיינים צביקה אורן, יו"ר התחרות והשר לשעבר במשרדי החקלאות, התמ"ת ואיכות הסביבה שלום שמחון, נשיא המועצה לישראל יפה גדעון פת, ויו"ר המועצה לישראל יפה גדעון פת.

תחרות תעשיה יפה ומקיימת היא בין התחרויות הראשונות שייסדה המועצה לישראל יפה. תחרות זו הנערכת מדי שנה משנת 1980 מתקיימת בחסות משרד התמ"ת ובשיתוף התאחדות התעשיינים בישראל ואיגוד התעשיה קיבוצית. מטרתה לעודד טיפוח סביבתי ושיפור חזות הסביבה במגזר התעשייתי, לרווחת האדם והקהילה, כחלק מתפיסת איכות חיים כוללת.

על אות הדגל החברתי מתמודדים מדי שנה עשרות מפעלים ואתרים מכל ענפי התעשייה, והוא מוענק למפעל או אתר אחד בלבד המצטיין בתחום. השיפוט מודד את איכות והיקף ההתנדבות והתרומה לקהילה שלו לקהילה.

חברת נטפים, הינה חלוצה ומובילה בעולם בתחום טכנולוגיית ההשקיה בטפטוף. מספקת פתרונות חדשניים להעלאת יבולים תוך חיסכון מרבי במים והפחתת סחף והתכלות הקרקע. החברה ממנפת את מוצרי הליבה שלה שנמצאים בקדמת הטכנולוגיה, בשילוב עם מומחיות אגרונומית וניסיון של למעלה מ-40 שנות פעילות.

שיעור הצמיחה של החברה בחמש השנים האחרונות הגיע ל-15% בממוצע מידי שנה, ומגמה זו צפויה להמשך. תחומי פעילותה משיקים למגמות כלל עולמיות של שימור מים וקרקע, חסכון באנרגיה ומקורות אנרגיה חלופיים.

נטפים מעסיקה כ-4000 עובדים, בבעלותה 16 מפעלי ייצור ב-11 מדינות ומעל 27 חברות בת ונציגויות בלמעלה מ-110 מדינות בעולם.