הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


SCR תספק פתרונות ניטור וניהול רפתות בחוות הדגמה סינית-ישראלית


חוות ההדגמה היא מיזם משותף של ממשלת ישראל והאקדמיה של פוג'יאן למדעי החקלאות. החווה מצוידת בטכנולוגיות ישראליות בתחומי ההשקיה, עופות, חממות ורפתות, לצורך הדגמת התועלות של טכנולוגיות חקלאיות ישראליות עבור השוק הסיני. SCR נבחרה כספקית היחידה לפתרונות ניטור העדר והרפת

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  09-01-2015



שר הכלכלה נפתלי בנט בדוכן של SCR בחוות ההדגמה בסין, צילום: יח''צ SCR

חברת SCR הישראלית, נבחרה כספקית היחידה לפתרונות ניטור פרות וניהול רפתות בחוות ההדגמה הסינית-ישראלית שנפתחה לאחרונה במחוז פוג'יאן בסין. החברה תספק לחווה ציוד הכולל טכנולוגיה של תגים חכמים לניטור הפרות באופן קבוע לאורך כל היממה, ציוד חליבה אוטומטי ומערכת ניהול עדר מתקדמת, DataFlow II.

החווה נחנכה לפני כחודש בטקס שבו נכחו בין היתר שר הכלכלה נפתלי בנט ושגריר ישראל בסין מתן וילנאי. חוות ההדגמה הסינית-ישראלית היא מיזם משותף של ממשלת ישראל והאקדמיה של פוג'יאן למדעי החקלאות (FAAS) בפוז'ו (Fuzhou) שבמחוז פוג'יאן. החווה מצוידת בטכנולוגיות ישראליות בתחומי ההשקיה, העופות, החממות והרפתות, לצורך הדגמת התועלות של טכנולוגיות חקלאיות ישראליות עבור השוק הסיני.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הטכנולוגיה של SCR מייעלת את כל האספקטים הקשורים לניהול רפתות לחלב, תוך שיפור יעילות הייצור, רווחת הפרה ואיכות החלב. טכנולוגיות SCR השיגו החזר גבוה ביותר על ההשקעה ביחס לטכנולוגיות אחרות לניהול רפתות לחלב.

יריב אבישר, מנכ"ל SCR: "בתוך פחות מחמש שנות פעילות בסין, SCR כבר השיגה כמה פריצות דרך מרשימות עם התקנות של מאות אלפי תגים ועשרות מערכות ברחבי סין. חוות ההדגמה היא דרך נהדרת נוספת להדגים את התועלות שהטכנולוגיות של SCR יכולות לספק לבעלי רפתות החלב של סין. גידול הפעילות שלנו בסין הינו דו ספרתי ומהיר מקצב גידול החברה. אני מעריך שהשוק הסיני ימשיך לשמש כמנוע צמיחה חזק של SCR בשנים הקרובות".

העסקה עם חוות ההדגמה במחוז פוג'יאן מצטרפת לעסקה משמעותית נוספת בסין עליה דיווחה SCR, במסגרתה בחרה ענקית המזון נסטלה בטכנולוגיית SCR להקמת פרויקט ענק לרפתנות מתקדמת בסין במטרה לחשוף את משק החלב הסיני הצומח במהירות, לטכנולוגיות חדשניות ולשיטות מתקדמות לגידול פרות וייצור חלב. SCR פועלת בשוק הסיני משנת 2009 כשהיא מחזיקה נציגויות בבייג'ינג ובשנגחאי והטכנולוגיות שלה משולבות כיום במאות רפתות ברחבי סין כשרבע מיליון פרות בסין מנוטרות או נחלבות באמצעות הטכנולוגיות של החברה.


צילום: יח''צ SCR

SCR היא מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרונות מתקדמים שמשלבים ניטור פרות וניהול מערכות חליבה ועדר. החברה הינה היצרנית הגדולה בעולם של מדי חלב אלקטרוניים ותגים חכמים למעקב אחרי פוריות ובריאות הפרה. מוצרי SCR מסייעים לפעילותם של עשרות אלפי רפתנים ברחבי העולם, וכיום למעלה מ-13 מיליון פרות בעולם מנוטרות או נחלבות באמצעות טכנולוגיות של SCR. טכנולוגיות אלה משפיעות באופן מהותי על הצלחתם העסקית של אלפי רפתנים, תוך מתן כלים חכמים ויעילים יותר לניהול רפתות והצלחתן העסקית. SCR ממוקמת באזור התעשייה פולג בנתניה ומעסיקה מעל 300 עובדים. ל-SCR חברות בנות בארה"ב ובאירופה וכן נוכחות קבועה בשוק הסיני ובמזרח הרחוק ופעילות ענפה בדרום אמריקה.. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה - www.scrdairy.com