הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שר החקלאות יאיר שמיר צפוי להודיע על פרישתו מישראל ביתנו


השר שמיר צפוי להודיע מחר לאביגדור ליברמן כי לא יתמודד לכנסת ה-20 ברשימת 'ישראל ביתנו'. ''אני מודה על הזכות שניתנה לי להשתתף בקבלת ההחלטות המורכבות בתחומי הביטחון, המדיניות והחברה, ועל כך שהתאפשר לי לתרום תרומה משמעותית לחיזוק ההתיישבות ולקידום חוסנה של החקלאות''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  17-01-2015



שר החקלאות יאיר שמיר, צילום ארכיון: בועז רבינוביץ

שר החקלאות יאיר שמיר צפוי להודיע מחר (א') לאביגדור ליברמן, כי לא יתמודד לכנסת ה-20 ברשימת "ישראל ביתנו" אך ימשיך בעשייה הציבורית.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

"עם השינוי במצע המדיני של 'ישראל ביתנו' אני מתקשה להזדהות, ולכן החלטתי שלא להתמודד לכנסת במסגרת המפלגה, היתה מהלך טבעי ומתבקש שהתגבש אצלי כבר לפני מספר שבועות. לכן גם הגשתי את טפסי המועמדות לוועדה המתמדת של המפלגה'' אמר היום השר שמיר.

עם זאת, ציין שמיר, כי אינו פורש מהעשייה הציבורית. ''יש לי כוונה להמשיך ולתרום מניסיוני וממרצי לחיזוקו של עמנו ושגשוגה של מדינתנו . לאחר 5 עשורים בהם שירתתי את המדינה ואת העם בצבא ובכלכלה, הוספתי עוד שנתיים אותן הקדשתי לשירות בכנסת ובממשלה. אני מודה על הזכות שניתנה לי בשנתיים האחרונות להשתתף בקבלת החלטות מורכבות בתחומי הביטחון, המדיניות והחברה ועל כך שהתאפשר לי לתרום תרומה משמעותית לחיזוק ההתיישבות, לקידום חוסנה של החקלאות כמנוע צמיחה כלכלי תוך שיפור מעמדה הבינלאומי של ישראל".