הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חקלאים בתמונות: שלב ההצבעה של תחרות הצילום יצא לדרך


בתחרות המסורתית 'הגלריה החקלאית' המתקיימת זו השנה ה-11 ביוזמת קנט, השתתפו מאות צלמים מרחבי הארץ והנציחו דרך עדשת המצלמה את שגרת יומם של החקלאים בישראל. כעת, אתם מוזמנים לדרג את התמונות שעלו לשלב הגמר של התחרות שהתקיימה השנה בסימן 'רגעים של חקלאים'. צפו בתמונות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  06-03-2015



ויהי אור, צילום: אבירם אביגיל - באדיבות קנט

נבחרו 20 התמונות שעלו לשלב הגמר של תחרות "הגלריה החקלאית" - תחרות צילומי החקלאות, טבע ונוף של ישראל. בתחרות המתקיימת זו השנה ה-11 ביוזמת קנט - הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, השתתפו מאות צלמים. הציבור הרחב מוזמן כעת לדרג את התמונות שעלו לשלב הגמר. בנוסף, לרגל מלאת עשור לפועלה של הגלריה החקלאית, תוכלו השנה להצביע ולהחליט מי תהיה תמונת העשור, מבין כל התמונות שזכו בתחרויות בעשר השנים האחרונות והיא תוכתר בתואר "אלוף האלופים" של הגלריה החקלאית.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

השנה התקיימה התחרות בסימן ''רגעים של חקלאים'' ומרבית התמונות שנבחרו היו אלו שהציגו בצורה הטובה והיפה ביותר רגעים ייחודיים מחיי היומיום של החקלאים ומעבודתם. ההכרזה על התמונות שיזכו בשלושת המקומות הראשונים תתקיים במהלך כנס הלקוחות השנתי של קנט ב-25 במרץ 2015.

תחרות 'הגלריה החקלאית' נוסדה לפני 11 שנים כחלק מפועלה של קנט להעלאת קרנה של החקלאות הישראלית, והייתה פתוחה בשנים הראשונות לחקלאים בלבד. בשנים האחרונות היא נפתחה לכלל הציבור והפכה כבר למסורת. מאות צלמים מקצועיים וחובבים משתתפים בה ומתעדים את החקלאות הישראלית על כלל גווניה ועונותיה.


שקיעת החמניות, צילום: אלעד ספורטה - באדיבות קנט



יעקב נוימן - חצילי נוימן בע"מ, צילום: אבי פז - באדיבות קנט



גל רודף גל, צילום: יובל מורן - באדיבות קנט



צילום: אבו רינא הנאא - באדיבות קנט



אבא שם חורש שדותינו, צילום: דגן צלניק - באדיבות קנט



ואוו איזה דג, צילום: דובי קלעי - באדיבות קנט



במרחק נגיעה, צילום: לילו לביא - באדיבות קנט



אבא, השקט וזמזום הדבורים, צילום: אדווה אופיר - באדיבות קנט



דובדבנים ברמת הגולן, צילום: גילה גלעד - באדיבות קנט



הפועל העברי נוסח מעודכן 2014, צילום: ג'יל פיטוסי - באדיבות קנט



צבעי הפריחה, צילום: בועז מגידס - באדיבות קנט



סוף שהוא רק התחלה, צילום: שלומי גרבר - באדיבות קנט



שותלים פטרוזליה בחווה האורגנית, כפר יהושע, צילום: שימי שיידר - באדיבות קנט



הזורעים בדמעה, צילום: ליאור גינזבורג - באדיבות קנט



הולך על צינור דק, צילום: אסף סולומון  - באדיבות קנט



הדייגים ודגי הזהב, צילום: עודד כהן  - באדיבות קנט



קרקס בית הרשת, צילום: עמוס גל - באדיבות קנט



תפילת הגשם, צילום: משה נאור - באדיבות קנט



קטיף אבוקדו, צילום: נמרוד להב  - באדיבות קנט

אז איך מצביעים ? היכנסו לדף הפייסבוק של קנט www.facebook.com או לאתר החברה www.kanat.co.il ודרגו את התמונות האהובות עליכם ביותר מבין 20 התמונות שעלו לשלב הגמר. ההצבעה תתאפשר עד לתאריך 12.3.2015.

שלושת התמונות שיעלו למקומות הראשונים יזכו את בעליהן בפרסים יקרי ערך: הצילום שיגיע למקום הראשון יזכה באופניים חשמליים, המקום השני יזכה באייפון 6 והמקום השלישי בטאבלט סמסונג גלקסי.

דוד גינזבורג, מנכ"ל קנט: "אנו בקנט רואים חשיבות רבה בקידום פעילות שנועדה להעלות את המודעות הציבורית לחשיבותה של החקלאות למדינת ישראל ולתרומתה לכלכלה הישראלית. כמובן שבחוד החנית עומדים חקלאי ישראל והשנה נתנו להם דגש מיוחד בתחרות. אנו גאים ושמחים בכך שבמשך העשור האחרון, מאז הושקה התחרות, נטלו בה חלק עשרות אלפי ישראלים שהתחברו לעשייה החקלאית הישראלית דרך עין המצלמה".

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ – 15,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.