הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נטפים חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת דורות


ההסכם משלב שימוש במגופי בקרה ברמה הגבוהה ביותר כחלק מהפתרון הכולל של נטפים המובילה העולמית בפתרונות השקייה. מנכ''ל נטפים: ''ההסכם שלנו עם דורות הוא צעד נוסף במאמצינו לספק את מערכות ההשקיה הכוללות והחכמות ביותר, שהמסייעות לחקלאים בכל העולם לגדל יותר מזון באמצעות פחות משאבים''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  25-11-2015



מגופי פיקוד ובקרה. צילום: בלוג אתר דורות

לאחר הסכם שיתוף הפעולה עם 'עמיעד', צעד אסטרטגי חשוב נוסף ל'נטפים': החברה המובילה העולמית בפתרונות השקיה מתקדמים לחקלאות בת-קיימא, הכריזה על חתימת הסכם הפצה בלעדי עולמי עם 'דורות מגופי פיקוד ובקרה', יצרנית מובילה בתחומה.

על-פי תנאי ההסכם, נטפים תשווק באופן בלעדי את מגופי הבקרה של דורות לשוקי החקלאות, החממות, הגינון והכרייה במספר רב של מדינות. ההסכם מוסיף ומחזק את פתרון ההשקיה הכולל של נטפים, המסייעת לחקלאים לגדל יותר יבול באמצעות פחות משאבים ולשפר את רווחיותם.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

ההסכם מהווה אבן דרך נוספת בשותפות ארוכת השנים בין שתי החברות. באמצעות הוספת מגופי הבקרה המשוכללים של דורות לפתרון ההשקיה הכולל שלה, נטפים מחזקת את מעמדה כמובילת תחום פתרונות ההשקיה החכמים. בו בזמן, דורות תוכל למנף ולהשתלב ברשת ההפצה חובקת העולם של נטפים, הפועלת בלמעלה מ-110 מדינות.

"הסכם זה מחזק את שיתוף הפעולה המוצלח שבנינו עם נטפים במהלך 40 השנים האחרונות", אמר פאו רלאט, מנכ"ל קבוצת MAT Holding ויו"ר דורות. "כחלוצת ההשקיה בטפטוף ומובילת השוק העולמי זה חמישים שנה, נטפים קבעה את רף האיכות והחדשנות בתחום ההשקיה. אנחנו שמחים להפוך לחלק חשוב במורשת זו, ומצפים לחזק את מעמדנו כמובילי תחום מגופי הבקרה".

"ההסכם שלנו עם דורות הוא צעד נוסף במאמצינו לספק לתעשייה את מערכות ההשקיה הכוללות והחכמות ביותר", אמר רן מידן, מנכ"ל נטפים. "נטפים מחויבת להמשיך ולהציע את פתרונות ההשקיה הכוללים והחדשניים ביותר בתעשיה, המסייעים לחקלאים בכל העולם לגדל יותר מזון באמצעות פחות משאבים".


מנכ''ל נטפים רן מידן. צילום: דוד גרב

"דורות מגופי פיקוד ובקרה" מקבוצת MAT Holding נמנית בין החברות המובילות בעולם בתחום פיתוח, ייצור ושיווק פתרונות בקרת נוזלים ואופטימיזציה של מערכות מים. מאז היווסדה, בשנת 1946, לחברת דורות מסורת רבת שנים של אספקת פתרונות ומוצרים חדשניים ללקוחותיה בתחום נרחב של יישומים למערכות מים ונוזלים אחרים. המחויבות של דורות היא לספק לשותפיה העסקיים את המוצרים, ההדרכה, הייעוץ והתמיכה הטכנית והלוגיסטיות הדרושים המיטביים תוך שימוש במערך התמיכה וההפצה הגלובלי שלה. מידע נוסף  ניתן למצוא באתר דורות www.dorot.com.

נטפים היא החברה המובילה בעולם בפתרונות להשקייה בטפטוף ובמיקרו-השקייה להשגת חקלאות בת-קיימא. לחברה 28 חברות-בת, 16 מפעלי ייצור ולמעלה מ-4,000 עובדים ברחבי העולם, אשר בעזרתם היא מספקת פתרונות חדשניים ליותר מ-110 מדינות ברחבי העולם. נטפים, שהוקמה בקיבוץ חצרים בשנת 1965, מציינת השנה 50 שנות פעילות תחת הכותרת: "50 שנות עיצוב העתיד". היא סללה את הדרך למהפכת ההשקייה בטפטוף ויצרה שינוי תפיסתי שהוביל להשקייה בספיקה נמוכה (low-flow) המאפשרת לגדל יותר יבולים באמצעות פחות משאבים. נטפים מציעה מגוון רחב של פתרונות השקיה יעילים ומתקדמים הכוללים טפטפות ושלוחות טפטוף, ממטירים ומוצרי בקרת השקייה וניהול גידולים (CMT) ומערכות חממה. פתרונות ההשקיה היעילים בליווי התמיכה האגרונומית והטכנית שהחברה מציעה, מגדילים את הנצילות החקלאית ותורמות לחיים בעולם בר קיימא. למידע נוסף ניתן לבקר באתר נטפים- www.netafim.com.