הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


פרס 'פורצת דרך בתחום התקשורת' לדוברת תנועת המושבים והתאחדות חקלאי ישראל


דפנה כהן-נוריאל שמכהנת בתפקידה כשנה וחצי, קיבלה את הפרס בועידת ישראל לחקלאות, על הובלת שורה של מאבקים ציבוריים, לאומיים ותקשורתיים, לרבות מאבק החקלאים על עתידה של החקלאות בישראל, והעלאת נושא החקלאות על סדר היום הציבורי והלאומי

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  28-12-2015



דפונה כהן-נוריאל, דוברת תנועת המושבים והתאחדות חקלאי ישראל 

פרס 'פורצת הדרך בתחום התקשורת' ניתן לדפנה כהן-נוריאל, דוברת תנועת המושבים והתאחדות חקלאי ישראל בוועידת ישראל לחקלאות ה-6. שהתקיימה בשבוע שעבר בירושלים. הפרס הוענק לה על הובלת מאבק החקלאים והעלאת נושא החקלאות ומצב החקלאים על סדר היום התקשורתי, הציבורי והלאומי.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

במהלך שנה וחצי שהיא מכהנת בתפקיד זה, הובילה דפנה כהן-נוריאל בכלי התקשורת שורה של מאבקים ציבוריים, לאומיים ותקשורתיים לרבות מאבק החקלאים על עתידה של החקלאות - בעקבותיו נכנסה הנהגת התאחדות חקלאי ישראל למו"מ עם הממשלה לגיבוש תכנית אסטרטגית לקידום החקלאות בישראל; המאבק כנגד חוק ההסדרים - במסגרתו הוצאו כלל הסעיפים הפוגעניים בחקלאים; ומאבק על שנת השמיטה.

כהן-נוריאל עובדת כ-15 שנה בתחום הדוברות, תקשורת ואסטרטגיה תקשורתית, במהלכן כיהנה כ-6.5 שנים כסגנית וממלאת דובר ההסתדרות בתקופתו של עופר עיני ואבי ניסנקורןן. בשנים אלה ניהלה את כלל מאבקי העובדים במדינה ואת דוברות ההסתדרות כולה. כמו כן היתה דוברת אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ועולם הסטודנטים והובילה את מאבק הסטודנטים כנגד ועדת שוחט, דוברת ראש עיריית אשדוד לשעבר אינג' צבי צילקר ועוד.

דפנה הינה בעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה במדע המדינה ותקשורת, בעלת תואר שני בדיפלומטיה בהתמחות השפה הערבית מאוניברסיטת תל אביב, ונבחרה פעמיים להיות אחת מ-120 המנהיגים הצעירים היהודים בעולם על פעולות הסברה שעשתה.

"אני שואפת להמשיך ולהצעיד באמצעי התקשורת את החקלאים, את החקלאות ואת המרחב הכפרי כולו לדעת קהל חיובית ולמקום הראוי שמגיע להם'' אמרה דפנה כהן-נוריאל עם קבלת הפרס. ''אני רואה בתפקיד שלי שליחות למען החקלאים ולמען המרחב הכפרי כולו וכמהות הציונות למען המשך קיומה של החקלאות בישראל".