הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


מונתה וועדת איתור לתפקיד מנכ''ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב


המועד האחרון להגשת המועמדויות לתפקיד הוא 14 בינואר 2016. שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל הודה למנכ''ל היוצא יהודה בכר שכיהן בתפקיד כ-6 שנים. ''ההכרות המיוחדת והבלתי אמצעית של מר בכר את המגזר הבדואי על מנהיגיו ומכובדיו, הביאו לשיתוף פעולה פורה עם הרשויות הבדואיות''

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  01-01-2016



העיר רהט בנגב, צילום: Romayan נוצר ע''י מעלה היצירה דרך ויקישיתוף  

עם סיום כהונתו של מר יהודה בכר כמנכ''ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב, מונתה וועדת איתור לבחירת מחליפו בתפקיד. בכר, ניצב בדימוס, מונה לתפקיד ע''י ממשלת ישראל לפני 6 שנים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

ועדת האיתור שבראשה עומד מנכ"ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר מר שלמה בן אליהו (יו''ר), כוללת את החברים הבאים: ד"ר איריס נחמיה מנהלת אגף א' תורה וניהול ידע במטה הרפורמה, נציבות שירות המדינה, ד"ר חיים פיאלקוף נציג אקדמיה, עו"ד ארז קמיניץ משנה ליועץ המשפטי לממשלה (אזרחי) וגב' סיגל מורן נציגת ציבור.

המועד האחרון להגשת המועמדויות: 14 בינואר 2016

ממשרד החקלאות ופיתוח הכפר נמסר, כי הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב שינתה את פניה והגיעה לביצוע פרויקטים בהיקף של כ-1.7 מיליארד ₪, וזאת תוך שכלול אמצעי פעילותה. הרשות פועלת כיום גם באמצעות חברות מתכננות וחברות מנהלות ומפעילה 52 פרויקטים של תכנון ופיתוח פיזי של תשתיות על מנת לספק מגרשים למגורים, לתעשייה ולמסחר במגזר הבדואי בדרום הארץ. הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב מונה כ-90 עובדים.

שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל הודה למר יהודה בכר על תקופת כהונתו המשמעותית ומסר כי "ההכרות המיוחדת והבלתי אמצעית של מר יהודה בכר את המגזר הבדואי על מנהיגיו ומכובדיו, הביאו לשיתוף פעולה פורה בין הרשויות הבדואיות לבין הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב. מערכת היחסים המיוחדת שנרקמה והמהלכים לקידום הרשות נבעו מאישיותו ומקצועיותו של מר יהודה בכר".