הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


תחרות הצפרות 'אלופי הנדידה' - בין האירועים המובילים בעולם השנה


אחד מהמגזינים החשובים והמובילים בעולם בנושא צפרות, בחר בתחרות הצפרות של החברה להגנת הטבע כאחד מ-50 אירועי הצפרות החשובים של שנת 2015. באירוע שמתקיים בישראל זו השנה השנייה, גויסו כ-50 אלף דולר שיוקדשו למאבק בציד בלתי חוקי של ציפורים לאורך ציר הנדידה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  04-01-2016



משתתפי התחרות בשנת 2015. קרדיט צילום: דב גרינבלט - החברה להגנת הטבע

כבוד לצפרים מישראל: העיתון בירדווצ'ינג, אחד המגזינים החשובים והמובילים בעולם בנושא צפרות, בחר ב'אלופי הנדידה' - תחרות הצפרות של החברה להגנת הטבע, כאחד מ-50 אירועי הצפרות  החשובים ביותר של שנת 2015.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

הכתבה במגזין בקישור כאן - מספר 13 ברשימה. הנימוק לבחירה - הצלחה בישראל: התחרות שמתקיימת בישראל זו השנה השנייה, הצליחה לגייס כ-50 אלף דולר, שיוקדשו למאבק בציד בלתי חוקי של ציפורים.

תחרות 'אלופי הנדידה' של החברה להגנת הטבע, נועדה לשמירת הטבע והגנה על ציפורים ברחבי העולם, בעזרת גיוס כספים והעלאת המודעות בנושא ציד בלתי חוקי לאורך נתיבי הנדידה. באירוע האחרון בחודש מרץ השנה, התחרו ביניהם בערבה ובאילת מאות צפרים מרחבי העולם וישראל, על זיהוי כמה שיותר מינים של ציפורים בשטח נתון במהלך 24 שעות.

הקבוצה הישראלית שסיימה במקום הראשון, היו הזהבנים מירושלים, שזיהו בתוך יממה 179 מינים שונים של ציפורים, בהפרש של 3 מינים מהקבוצה בהמקום השני. במקום הראשון הבינלאומי, בהפרש של מין אחד בלבד מהמקום השני זכתה קבוצת אמריקן דיפר, עם 168 מינים.

תחרות אלופי הנדידה של החברה להגנת הטבע מספר 3, לשנת 2016, תתקיים ביום שלישי, 29 במרץ.  כל ההכנסות מהתחרות, מופנות לטובת מאבק בציד בלתי חוקי של ציפורים במדינות שלאורך ציר הנדידה.