הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


אמיתי פורת מונה לתפקיד ממלא מקום מזכ''ל תנועת הקיבוץ הדתי


אמיתי פורת, חבר קיבוץ כפר עציון ובנו של חה''כ חנן פורת ז''ל, שימש בשנים האחרונות ראש אגף חברה בתנועת הקיבוץ הדתי. הוא ימלא את מקומו של מזכ''ל התנועה נחמיה רפל שהודיע על כוונתו לפרוש מהתפקיד לאחר שמונה וחצי שנים

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  04-01-2016



אמיתי פורת, צילום: תנועת הקיבוץ הדתי

אמיתי פורת מונה למ"מ מזכ"ל תנועת הקיבוץ הדתי ויחליף את נחמיה רפל שביקש לסיים את כהונתו לאחר שמונה וחצי שנים גדושות ועמוסות פעילות. בתקופת כהונתו צמחה התנועה והתקדמה רבות בתחומים שונים ומגוונים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

לתפקיד מזכ"ל התנועה היה אמור להכנס בימים אלו תא"ל (מיל.) צביקי טסלר, לשעבר ראש מטה פיקוד העורף, אולם הוא נענה לקריאת המפכ"ל רוני אלשיך, להתגייס לשורות המשטרה ולשמש ראש אגף תכנון בדרגת ניצב. תנועת הקיבוץ הדתי נעתרה לבקשתו ומאחלת לו ולמשטרה הצלחה בתפקידו החדש, לטובת העם ומדינת ישראל.

אמיתי פורת, חבר קיבוץ כפר עציון ובנו של ח"כ חנן פורת ז"ל, שימש בשנים האחרונות ראש אגף חברה בקיבוץ הדתי. הוא מסר שבתקופה הקרובה תעסוק התנועה בארגון מחדש, חלוקת אחריות מתואמת בין פעילים וביצוע תוכנית העבודה השנתית מתוך מטרה להוביל את הקיבוץ הדתי להמשך צמיחה ומרחבים חדשים. במקביל יתקיים תהליך לבחירת מזכ"ל קבוע ואישורו במוסדות.