הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נטפים חתמה על חוזה הפצה בלעדי עם חב' עמיעד מערכות מים


החברה תשווק את קו מערכות הסינון מבוסס הדיסקיות של עמיעד, זאת כחלק ממכלול הפתרונות המוצעים ללקוחותיה. בחבירתה למובילת השוק בתחום הסינון, מחזקת נטפים את מעמדה כמובילה העולמית בתחום ההשקיה, בנוסף למתן פתרון משופר המאפשר יכולת בקרה ושליטה גדולים יותר, והגדלת כמות היבולים ואיכותם

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  05-11-2015



צילום: באדיבות חברת נטפים

חברת נטפים, המובילה העולמית בפתרונות השקיה מתקדמים לחקלאות בת-קיימא, הכריזה היום על חתימת הסכם הפצה בלעדי עם 'עמיעד מערכות מים', המובילה העולמית בפיתוח וייצור מוצרים ופתרונות סינון וטיפול במים.

על-פי ההסכם, נטפים תשווק באופן בלעדי את קו מערכות הסינון מבוסס הדיסקיות ארקל של עמיעד לשוק ההשקיה ברחבי העולם, וזאת כחלק ממכלול הפתרונות המוצעים ללקוחותיה. בחבירתה למובילת השוק בתחום הסינון, מחזקת נטפים את מעמדה כמובילה העולמית בתחום ההשקיה, בנוסף לכך שהיא מציעה לחקלאים פתרון משופר הנותן להם יכולת בקרה ושליטה גדולים יותר, וכן הגדלה של כמות היבולים ואיכותם.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

ההסכם הוא צעד נוסף בשיתוף הפעולה הארוך בין שתי החברות. היות ומסנני דיסקיות מהווים מרכיב מפתח בהגנה על מערכות ההשקיה, הסכם ההפצה הבלעדי עם עמיעד מרחיב את הצע פתרונות הסינון שמציעה נטפים בשילוב טכנולוגית SpinkKlin® של ארקל, ומייצג צעד אסטרטגי חשוב מבחינת חלוצת ההשקיה בטפטוף.

"רשת ההפצה של נטפים פרושה בכל רחבי העולם וכוללת 110 מדינות'' אמר אריק דיין, מנכ"ל עמיעד ''פרישה זו מעניקה לנו את המצע הטוב ביותר לקידום מוצרי ארקל ופתרונות סינון מבוססי הדסקיות שלנו בשוק ההשקיה", "נטפים תמשיך להיות לקוח אסטרטגי שלנו, והסכם זה מחזק את השותפות בינינו ומספק לנו תשתית מצוינת להצלחה בעתיד".

רן מידן, מנכ"ל נטפים: "לאחר שנים של שיתוף פעולה מוצלח בין שתי החברות, החלטנו להוסיף ולחזק את המחויבות ההדדית בינינו. אנו מבקשים להציע את פתרונות ההשקיה הכוללים, האמינים, החכמים והחדשניים ביותר לחקלאות. העסקה שלנו עם מובילת שוק כדוגמת עמיעד מסייעת לנו להתקרב עוד יותר להגשמת חזון זה".

עמיעד מערכות מים מע"מ היא חברה ישראלית ציבורית, שמניותיה נסחרות בבורסת ה-AIM בלונדון. עמיעד נמצאת בחזית הפיתוח והיישום הטכנולוגי של פתרונות סינון וטיפול במים בעולם כבר מעל 50 שנה, ומעסיקה כיום קרוב ל-700 עובדים בארץ ובעולם. החברה מספקת פתרונות מתקדמים לסינון וטיפול במים לתחומי התעשייה, השוק המוניציפלי, ההשקיה, הנפט והגז והתעבורה הימית, והיא משווקת ומוכרת את פתרונותיה ביותר מ-80 מדינות באמצעות רשת של 11 חברות בנות הפזורות בעולם. מרכזה של החברה הוא בקיבוץ עמיעד, שהוא גם בעל המניות הגדול בה, ובראשה עומדים המנכ"ל אריק דיין ויו"ר הדירקטוריון אלי אופר. מידע נוסף על עמיעד ומוצריה ניתן למצוא באתר www.amiad.com

נטפים היא החברה המובילה בעולם בפתרונות להשקייה בטפטוף ובמיקרו-השקייה להשגת חקלאות בת-קיימא. לחברה 28 חברות-בת, 16 מפעלי ייצור ולמעלה מ-4,000 עובדים ברחבי העולם, אשר בעזרתם היא מספקת פתרונות חדשניים ליותר מ-110 מדינות ברחבי העולם. נטפים, שהוקמה בקיבוץ חצרים בשנת 1965, מציינת השנה 50 שנות פעילות תחת הכותרת: "50 שנות עיצוב העתיד". היא סללה את הדרך למהפכת ההשקייה בטפטוף ויצרה שינוי תפיסתי שהוביל להשקייה בספיקה נמוכה (low-flow) המאפשרת לגדל יותר יבולים באמצעות פחות משאבים. נטפים מציעה מגוון רחב של פתרונות השקיה יעילים ומתקדמים הכוללים טפטפות ושלוחות טפטוף, ממטירים ומוצרי בקרת השקייה וניהול גידולים (CMT) ומערכות חממה. פתרונות ההשקיה היעילים בליווי התמיכה האגרונומית והטכנית שהחברה מציעה, מגדילים את הנצילות החקלאית ותורמות לחיים בעולם בר קיימא. למידע נוסף ניתן לבקר ב- www.netafim.com