הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


קנט מחדשת את הביטוח המורחב באבוקדו


לבקשת המגדלים קנט הרחיבה את פוליסת הביטוח והוסיפה אפשרות לבחירת רמת ביטוח נוספת - רמת ביטוח ג', המעניקה סכומי פיצוי גבוהים יותר בביטוח נזקי טבע ובנזק חלקי לעצים. בעונת הביטוח האחרונה פיצתה החברה את מגדלי האבוקדו בלמעלה מ-7.5 מיליון ₪

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  05-04-2017



צילום: אורן אדלשטיין 

קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, מחדשת בימים אלה את ההרשמה לביטוח המורחב באבוקדו לעונת 2017-2018. זאת לאחר שמועצת הצמחים, ענף הפירות, רכשה ביטוח בסיסי כנגד נזקי טבע וכנגד אסונות טבע למטעים מניבים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

מנתוני החברה, המציינת בימים אלה יובל 50 שנה להיווסדה, עולה כי בעונת הביטוח האחרונה פיצתה החברה את מגדלי האבוקדו בלמעלה מ-7.5 מיליון ₪. עוד עולה מהנתונים כי במהלך העונה הקודמת (15-16) פיצתה קנט את מגדלי האבוקדו במעל ל-29 מיליון ₪.

לבקשת המגדלים קנט הרחיבה את פוליסת הביטוח והוסיפה אפשרות לבחירת רמת ביטוח נוספת (רמת ביטוח ג'), המעניקה סכומי פיצוי גבוהים יותר בביטוח נזקי טבע ובנזק חלקי לעצים. בבחירה ברמת ביטוח זו, המגדל יבוטח על רמה ג' בביטוח נזקי טבע ובביטוח אסונות טבע.

חשוב לציין כי במסגרת ביטוח נזקי הטבע המורחב, ההשתתפות העצמית נמוכה באופן משמעותי מההשתתפות העצמית בביטוח הבסיסי וברוב המקרים אינה כוללת סף כניסה.

במסגרת ביטוח אסונות הטבע המורחב ניתן להגדיל את היבול המבוטח בהתבסס על ממוצע השיווקיים בארבע העונות 2012/13-2015/16 בכפוף להצגת נתוני שיווק ולאישור קנט. בנוסף, במסגרת ביטוח אסונות הטבע ניתן לרכוש הרחבה לביטוח עבור מטע צפוף ישירות בקנט היות וביטוח זה לא נרכש למגדלים בביטוח בסיסי על ידי המועצה. בכל אפיקי הביטוח המורחב, תשלום הפיצויים יועבר ישירות מקנט למגדל המבוטח.