הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



גלגלים של תקווה 2017


אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ, יגיעו בסוף השבוע להשתתף באירוע הרכיבה והריצה המרגש בישראל שיתקיים בעמק יזרעאל. מוזמנים להצטרף עם כל המשפחה לאירוע ספורט מהנה ואיכותי בעמק - המשלב אתגר, בילוי ונתינה. כל ההכנסות הן קודש להמשך פעילות עמותת אתגרים

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: 1.4.2017


אירוע הספורט 'גלגלים של תקוה', צילום: ישראל פרץ - באדיבות מועצה אזורית עמק יזרעאל

עמותת 'אתגרים' בשיתוף המועצה האזורית עמק יזרעאל ובחסות בנק הפועלים, תערוך זו השנה ה- 15 ברציפות את אירוע הספורט המוביל מסוגו - "גלגלים של תקווה", שיתקיים ביום שבת ה- 1.4.2017. כל הכנסותיו של האירוע הינן קודש להמשך פעילות עמותת אתגרים.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

משפחות עם ילדים בכל הרמות והגילאים, ספורטאים מקצועיים, קבוצות רכיבה וריצה ועוד, צפויים להשתתף באירוע לצד ילדים ומבוגרים עם מוגבלויות, במטרה לגייס משאבים ולהעלות את מודעות הציבור להעצמתם ושילובם של אנשים עם מוגבלויות בחברה באמצעות ספורט ופעילות אתגרית בטבע.

"גלגלים של תקווה" יכלול השנה 6 מקצים שונים: שלושה מסלולי רכיבה באורך של 10, 32 ו-53 ק"מ, שייערכו בשטח ובכבישים שייסגרו בתיאום עם משטרת ישראל, ושלושה מסלולי ריצת שטח באורך של 2, 5 ו-10 ק"מ. בסיום הפעילות ייערך הפנינג הפתוח למשתתפים שיכלול מופע מוסיקלי, יריד מוצרי ספורט והפעלות נוספות.

השנה לראשונה מתווספים למסלולי רכיבת כביש ושטח גם מסלולי ריצת שטח עממיים.

מנכ"ל עמותת אתגרים, אבנר בלקנאי: "אנו גאים ונרגשים להמשיך את המסורת הנהדרת ביחד עם המועצה האזורית עמק יזרעאל ושותפינו הנוספים לדרך, באירוע חברתי המוביל מסוגו והמרגש בישראל. השנה, הוספנו לפעילות גם מסלולי ריצת שטח לטובת המשתתפים ואנו מצפים לבואם של אלפים רבים מכל רחבי הארץ, שלצד המאמץ הפיזי, ייהנו מהתרומה לקהילה ולהעצמתם של חברי "אתגרים", הממשיכים לפרוץ גבולות מדי יום".

בפעילות העמותה, אשר נוסדה ב- 1995 ופועלת בכל רחבי הארץ מדן ועד אילת, נוטלים חלק אנשים עם מוגבלויות פיזיות, התפתחותיות, נפשיות, חושיות וקוגניטיביות בכל הגילאים. התורה השיקומית של אתגרים משתמשת בענפי הספורט האתגרי ככלי לטיפוח מצוינות, כישורי חיים, בטחון עצמי והרחבת יכולות בכל תחומי החיים.

הצטרפו אלינו עם כל המשפחה לאירוע ספורט מהנה ואיכותי בעמק יזרעאל המשלב אתגר, בילוי ונתינה!

עמותת אתגרים מזמינה את הציבור לרכוש כרטיס או לתמוך בהשתתפות חבר אתגרים ב"גלגלים של תקווה 2017".

מידע נוסף והרשמה - www.etgarim.org/galgalim