הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

תיירות כפרית - חדשות ואירועים



קיץ בפארק קצרין


פארק קצרין העתיקה מציע לכם שלל פעילויות קיץ לכל המשפחה - סיורי עששיות, פעילות חווייתית למשפחות ברוח הקולינריה העתיקה ולסיום מופע מוזיקלי מרגש - אברהם פריד מארח את קובי אפללו. אל תפספסו !

מערכת פורטל התיירות הכפרית
תאריכים: אוגוסט 2019

Responsive
טעמים בפארק קצרין, צילום: באדיבות פארק קצרין הקדומה

קיץ של טעמים: בפארק קצרין העתיקה, מקררים לכם את הקיץ עם פעילות מדליקה ומלאה בטעמים: דורכים על ענבים בגת וכל יינן מתחיל מקבל יין מעשה ידיו הביתה, אופים על האש פיתות עם שמן זית משובח, ומתקררים על אבטיח טוב תחת עץ האלון העתיק. פעילות משפחתית חווייתית, טעימה, קלילה ומהנה שתתאים לכל המשפחה. הקיץ נותנים יתרון לגודל - משפחות גדולות יזכו בסיור פרטי לכל החמולה. קבוצה מעל 20 איש, תזכה בהדרכה פרטית בפארק.
סיורים מתקיימים בימים א-ה (13/8-28/8).
יש לתאם את שעת הביקור מראש!
עלות: 38 ₪ לאדם (ילד/מבוגר),
בקבוצה מאורגנת של 30 איש ומעלה: 35 ₪ לאדם.

סיור עששיות: פעילות ערב בפארק קצרין, סיור עששיות קסום בין בתי הבזלת... בליווי נגן ושחקן שקופצים מתוך האפילה, סיור בין בית הבד ובתי הבזלת לאור עששיות. מתאים לכל המשפחה, קסום , מרגש ומלווה במפגשי ייחודים עם בני הכפר שחיו במקום לפני 1,600 שנה וימחישו את הזמן שחלף.
מתאים לקבוצות – יש להירשם מראש.

אברהם פריד מארח את קובי אפללו: לראשונה בקצרין, בירת הגולן יתקיים מופע של ענק הזמר החסידי – אברהם פריד, שיארח את קובי אפללו על הבמה, מפגש מוזיקלי מרגש שמחבר את כל גווני החברה הישראלית.
מתי: 20.8.19 , יום ג', שעה 20:00 .
עלות: 100 ₪ במכירה מוקדמת, 89 ₪ לתושבי קצרין והגולן .
איפה: אמפי פארק קצרין.
הזמנת כרטיסים: אפליקציית מתנ"ס קצרין I פייסבוק מתנ"ס קצרין I טלפון: 04-6962412

Responsive
אברהם פריד מארח את קובי אפללו, צילום: משה ביטון

פארק קצרין העתיקה נמצא במקום בו נחשפו שרידי העיר הקדומה קצרין (קיסרין) שבה חיה קהילה יהודית משגשגת בגולן בתקופת המשנה והתלמוד, לפני כ-2000 שנה. לאחר רעידת אדמה בשנת 749 לספירה היא ננטשה למשך חמש מאות שנה.

בעקבות גילוי המקום בשנת 1967 לאחר מלחמת ששת הימים, וחשיפת ממצאים מפוארים מאותה תקופה, הוחלט לשקם ולשחזר את היישוב ולהפוך אותו לפארק תיירותי. בחפירות הארכיאולוגיות במקום נמצאו שרידי בית כנסת, בית בד יפהפה, מחלבה, בתי מגורים וסמטאות העיר שחרבו ברעידת האדמה. מבני הישוב המשוחזרים מהווים רק חלק קטן מהכפר המקורי.