הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


משלוחי הירקות האחרונים יצאו מהערבה


החל מהיום בשעה 11:00 יפסיקו החקלאים לשווק תוצרת חקלאית טרייה לרשתות השיווק ולשווקים הסיטוניים המשתפים פעולה עם מאבקם של החקלאים. המשלוח האחרון מהערבה יצא לשווקים אתמול בלילה

מערכת פורטל החקלאות  21-11-2010


חקלאי ישראל מבצעים את הכנותיהם האחרונות לקראת השבתת ההספקה של תוצרת חקלאית טרייה לשווקים, בימים ב', ג', ד', 24-22 בנובמבר 2010. השבתת הסחורה תכלול את כל התוצרת החקלאית הטרייה - כולל ירקות, פירות, ביצים, חלב, עופות ודגים.

משלוחי הירקות האחרונים יצאו אתמול בלילה (מוצ''ש) מהערבה בפעם האחרונה לפני השביתה.

יו"ר הוועדה החקלאית בערבה, חיים חבלין, אמר אמש ל-nrg מעריב: ''באיזור שלנו אין תחליף לעובדים זרים. עובד ישראלי צריך לנסוע שעה וחצי לכל כיוון, אם הוא רוצה לעבוד בערבה.''

חבלין קרא השבוע לחקלאי הערבה לקחת חלק ולהיות שותפים במאבק המתחדש נגד קברניטי המדינה וממשלת ישראל אשר לדבריו אינם מאפשרים לחקלאים להתקיים בכבוד ופעם אחר פעם מטילים גזרות אשר בסופם תחוסל החקלאות בישראל.

''ההשבתה הזאת היא רק המבוא לממשלה, כי אחרי שלושת הימים האלה נחריף את הצעדים שלנו, אם הממשלה לא תבין שהחקלאים בסך הכל רוצים לגדל ולחיות''.

החל מהיום בשעה 11:00 יפסיקו החקלאים לשווק תוצרת חקלאית טרייה לרשתות השיווק ולשווקים הסיטוניים, שמשתפים פעולה עם מאבקם של החקלאים.