הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


הפעילות מול רשות ההגירה תוקפא עד לאחר המלצות הוועדה


חיים חדד, מרכז הועדה לעובדים זרים בהתאחדות חקלאי ישראל: ''עד להגשת המסקנות ובהבנה כי המצב הנוכחי אמור להשתנות וההקצאה שפורסמה אינה רלוונטית, הוחלט כרגע כי כל הפעילות מול רשות ההגירה לרבות, תשלומי אגרות, איזון תיקים, ניודים, העברה בין מעסיקים וכו' תוקפא עד סיום עבודת הצוות המשותף''

מערכת פורטל החקלאות  25-11-2010


בעקבות מחאת החקלאים ולאחר דיונים משותפים של משרדי האוצר, החקלאות והפנים עם נציגי החקלאים, הוחלט על השהיית המאבק ל-3 שבועות. במהלך תקופה זו, יבחן צוות משותף של משרדי הממשלה ונציגי החקלאים את סוגית העובדים הזרים ויגיש את המלצותיו לשרי האוצר, הפנים והחקלאות.

חיים חדד, מרכז הועדה לעובדים זרים בהתאחדות חקלאי ישראל, מוסר היום כי עד להגשת המסקנות ובהבנה כי המצב הנוכחי אמור להשתנות וההקצאה שפורסמה אינה רלוונטית, ''הוחלט כרגע כי כל הפעילות מול רשות ההגירה לרבות, תשלומי אגרות, איזון תיקים, ניודים, העברה בין מעסיקים וכו' תוקפא עד סיום עבודת הצוות המשותף.''

לדברי חדד, מהלך זה נועד ליישר קו עם מסקנות הצוות בעוד כשבועיים ובניית מודל עבודה חדש לשנים הקרובות. מודל שאמור להקל על הקשר עם רשות ההגירה, השלמת החוסרים במינימום זמן, טיפול בעובדים מול משרד אחד וכו'.

בסיום עבודת הצוות ובחינת המסקנות ע"י הנהלת התאחדות חקלאי ישראל, תפורסם אגרת מפורטת על הנהלים החדשים וכן על תוכנית הקצאת העובדים לשנים הקרובות.